Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Koronavírus im siahol na tržby. Mexické pivo Corona sa kvôli vtipom nepredáva

27.02.2020, 14:30 | ČTK

Nový typ koronavírusy a najmä obavy z jeho šírenia majú nečakanú obeť - svetoznámu značku mexického piva Corona. Tá je teraz terčom mnohých vtipov na sociálnych sieťach.

  • Tlačiť
  • 1

Najmä v Spojených štátoch ale ľudia hľadajú aj spojenie „corona beer vírus“ alebo „beer coronavirus“ a ako ukázal prieskum agentúry YouGov medzi dospelými, reálne sa tam znížila tiež ochota túto značku nakupovať.

Vplyvy spájanie piva Corona s obávaným koronavírusy sú výraznejšie v posledných dňoch, kedy sa nákaza rýchlo šíri aj mimo Číny, kde sa koronavírus vlani v decembri prvýkrát objavil.

Akcie nadnárodné spoločnosti Constellation Brands, ktorá pivo Corona vyváža z Mexika do USA, od začiatku týždňa klesli na burze v New Yorku zhruba o osem percent.

Neprehliadnite

Corona, ktorá svoj názov odvodzuje od slnečnej koróny a s novým typom koronavírusy nemá nič spoločné, je v USA tretím najpopulárnejším pivom, ako ukazuje štatistika YouGov. Prvá je britský Guinness, druhý potom holandský Heineken, uviedla agentúra Bloomberg.

Dôvodom poklesu záujmu o nákup Corony ale môže byť aj fakt, že je toto pivo vnímané ako typický letný nápoj, najmä v súvislosti s dovolenkou na pláži, upozorňuje redaktor Graeme Bruce z YouGov. Predaj tohto piva preto podlieha značným sezónnym výkyvom.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy koronavírus, pivo