Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Slovensko je rekordmanom v priemysle, nad ktorým sa zmráka

10.01.2019 | Lukáš Kvašňák

Diskusia (7 reakcií) Pravidlá diskusie

11.01.2019 | LPB

4k5 zo 44k je cca 10%. Nič hrozné. Manažérov je všade nakydaných. Poznám firmy, kde napríklad v Nemecku je len manažment a výroba roztrúsená v "zaostalejších" štátoch. Alebo taký predaj...

11.01.2019 | bozsky

do prvej krizy. potom poprepustaju Slovakov a nechaju si lacnejsich Srbov, Rumunov a inych.

11.01.2019 | Martinoid

To by prislo na okupacne strajky.

11.01.2019 | HromBlesk

prosím Vás. Vidí niekto zmenu v potrebe mobility??? Udialo sa niečo zásadné? Nie mobilita je potrebná ďalej, menia sa prostriedky..resp pohon a ovládanie prostriedku. Aký strach len nezaspať , ved tu máme 4 hypermoderné závody, kde sa dá robiť lepšia efektivita ako v moderných závodoch. ved sa chodte pozriet na mnohé závady na západe VW, bývalý OPEL...katastrofa, budem radi čo máme.

Elektroautá: potrbeujeme menej materiálu menej ludí, bude menej CO2. Ved super šetríme zdroje našej zemi, tešme sa !

11.01.2019 | PaloK

To kto vymyslel, že dôvodom potrebnosti reštrukturalizácie FORDu a JLR je pol roka tvrvajúca obchodná vojna? Ktorý detektív?

Ford, rovnako ako GM v Severnej Amerike vyrába autá, o ktoré proste nie je záujem, a vyrábal ich preto, lebo vladné subvencie od všetkých prezidentov. Trump si to zlízol potom, ako sa zistilo, že mimoriadnu federálnu pomoc pre GM si manažéri tej firmy pretavili do svojich odmien, a aj tak potom poprepúšťali robotníkov. BREXIT je pádny dôvod na presunutie výroby z Británie. Ale kam a načo? Už teraz má Ford voľné kapacity v Španielsku.

JLR? Načo je im stredný a vyšší manaement v Británii, keď výroba začne prebiehať mimo Britániu? To sú racionálne rozhodnutia, ktoré sa robia strategicky na dekádu rokov. Nie preto, že Trump a Čína sa 6 mesiacov hrali na obchodnú vojnu.

11.01.2019 | LPB

+

11.01.2019 | Mikuláš Hrubiško

Bohužial dobré časy sa skoro skončia. A Euro a automobilový priemysel Slovensko stiahne do pripasti. Situácia na juhu eurozóny je neudržatelná a už otvorene sa začína hovoriť o rozpade eurozóny. Slovensko na to doplatí.
https://www.epshark...