Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Lidl a Kaufland mali opäť hody, ich tržby preskočili sto miliárd eur

14.05.2019 | Marek Legéň

Diskusia (9 reakcií) Pravidlá diskusie

14.05.2019 | HromBlesk

U nas stavaju predjane jednu za druhou. Pekne na nás doja. Zo zásady tam nechodím. Malý podiel domácich výrobkov, všetko polské, rumunské produkty...anie len chlieb nie je domáci iba dopekaný neemcký.

15.05.2019 | s.a

rumunský produkt som tam v živote nevidel a chodím tam 3x týždenne, zaujímavé

14.05.2019 | atom33

Tiez ignorujem obe predajne. Polske sunty vyrobene vyhradne za cielom nizkej ceny a kvality.

14.05.2019 | Marek111

a pritom sa ich produkty umiestnuju na prvych prieckach v testoch kvality.

14.05.2019 | Homeboy

Hlavne, že sme si nechali demokraticky zničiť potravinovú sebestačnosť ! Eurofondy sú proti tomu len kvapka v mori, slabá záplata ! :/

14.05.2019 | HromBlesk

KEcy. je na Tebe a mne čo kúpiš. Nikto nás nezničili sami sme sa zničili...... Ak nám to vadí podme všetci a ignorujme kaufland a lidl na 1 mesiac a uvidíš že sa zmenia.

15.05.2019 | zajo-

napr. hlávka kapusty 4 evry = choré

14.05.2019 | bluehen

Co po trzbach. Zisk je prvorady.

15.05.2019 | SAV_zamestnanec

staci porovnvat ceny Lidl.at vs Lidl.sk , je jasne ze sme dojne ovce