Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Lidl len teraz vkročil do USA a už rieši žalobu

11.07.2017, 05:22 | ab | © 2017 News and Media Holding

Nemecký maloobchodný reťazec má necelý mesiac po vstupe na americký trh na krku prvý vážnejší problém. Lidl obvinila konkurencia z porušenia obchodnej značky.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 2

Jednému z najväčších amerických reťazcov Kroger sa nepozdáva privátna značka s názvom „Preferred Selection“, ktorú na svojich pultoch ponúka nemecká firma, pretože sa až príliš podobá jej vlastnej privátnej značke „Private Selection“.

Podobnosť názvov bude podľa firmy Kroger pre zákazníkov zmätočná a môžu tak nadobudnúť dojem, že obe značky sú vzájomne prepojené, píše portál Business Insider.

Neprehliadnite

Kroger tvrdí, že značku „Private Selection“ začala používať už pred viac ako 20 rokmi a každoročne z nej plynú miliardy dolárov. Lidl odmietol prípad komentovať, dodáva USA Today.

Lidl vstúpil na americkú pôdu len pred približne troma týždňami a otvoril prvé obchody v Severnej aj Južnej Karolíne a vo Virgínii. Do polovice budúceho roka plánuje postaviť predajne na ďalších 80 lokalitách. Lidl láka zákazníkov najmä na prísľub nízkych cien, ktoré majú byť v porovnaní s bežnou americkou konkurenciou nižšie o 30 percent.

Kroger je najväčším reťazcom supermarketov v Amerike. Prevádzkuje takmer 3-tisíc obchodov a zamestnáva viac ako 440-tisíc zamestnancov, píše portál Time.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 2

Tagy Kroger, Lidl, USA, žaloba