Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Slovenský Lidl spustí e-shop. Skúsi to však bez potravín

02.10.2019, 14:36 | Veronika Rajničová | © 2019 News and Media Holding

Obchodný reťazec Lidl chce od októbra spustiť vlastný e-shop, ktorý bude dostupný na celom Slovensku. Potraviny v ňom však nenájdete. Okrem toho sa púšťa do online vernostného programu s kupónmi, digitálnym bonom a vyhľadávaním predajní.

  • Tlačiť
  • 0

Po Tescu, Delii a Yeme vidí potenciál v online zákazníkoch aj nemecký Lidl. Zatiaľ čo prvé tri spomínané reťazce však roznášajú potraviny, Lidl chce od nového roka v e-shope ponúkať spotrebný tovar v kategóriách móda, dielňa a záhrada, šport a voľný čas, bývanie, domácnosť a detský svet.

Neprehliadnite

E-shop je už od roku 2017 v prevádzke v susednom Česku a k nám by sa mal dostať

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Lidl, online potraviny

Diskusia (0 reakcií)