Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Lidl úplne vyradí z predaja najtenšie plastové vrecká. Ročne ich predal 11,5 milióna

05.12.2018, 21:25 | tc | © 2018 News and Media Holding

Diskontný reťazec Lidl na Slovensku vyradí z predaja najtenšie plastové vrecká, ktoré dosiaľ predával za 9 centov.

  • Tlačiť
  • 17

Reťazec v tlačovej správe uvádza, že ročne sa z nich predalo takmer 11,5 milióna, ročne z nich teda utŕžil okolo milión eur.

Lidl spája tento krok so snahou znížiť záťaž životného prostredia plastami. Nemecká firma už pred niekoľkými mesiacmi ohlásila svoju snahu obmedziť používanie plastov o pätinu.

K ďalším krokom má patriť vyradenie plastových výrobkov na jedno použitie, ako sú poháre a príbory, či vatové tampóny na plastovej paličke. Tieto produkty majú byť v budúcom roku nahradené 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 17

Tagy ekológia, Lidl, plast