Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Lidl verí Liptovu, v Mikuláši otvára druhú predajňu

05.11.2018, 16:26 | Marek Legéň | © 2018 News and Media Holding

Obchodný reťazec Lidl sa najbližšie chystá do Liptovského Mikuláša a Bojníc. Predajňu v srdci Liptova otvorí ešte do konca tohto roka, filiálku v kúpeľnom meste plánuje sprístupniť v prvých mesiacoch roka 2019. V Mikuláši vyrastá druhý obchod nemeckého diskontu, hoci pôvodne plánoval v tomto okresnom meste prevádzkovať len jednu predajňu.

  • Tlačiť
  • 5

Tagy

expanzia, Lidl

Lidl naďalej kreslí na Slovensku expanzné plány, podobne ako viacerí jeho konkurenti. Cieľový počet predajní, ku ktorému sa chce dopracovať, však vytýčený nemá.

„Pozeráme sa na trh s vývojom v čase. Pôvodne sme napríklad plánovali iba jednu predajňu v Liptovskom Mikuláši, no ekonomický rozvoj oblasti za posledných zhruba päť rokov bol pre nás taký zaujímavý, že sme sa rozhodli otvoriť tam druhú predajňu,“ hovorí pre TREND.sk šéf slovenského Lidla Matúš Gála.

Veľké obchodné reťazce sa dostali už aj do menších miest a odľahlejších regiónov. Nezriedka sa stáva, že nové predajne pribúdajú v oblastiach, kde už majú zastúpenie nielen oni, ale tiež viaceré konkurenčné siete. „Snažíme sa vracať i k lokalitám, ktoré sme pred rokmi vyhodnotili ako oblasti s ohraničeným počtom predajní. Z expanzného plánu nevylučujeme v podstate žiadne mesto alebo oblasť,“ približuje M. Gála.

Nová predajňa Lidla v IlaveZdroj: Lidl

Zástup slovenských miest, v ktorých má Lidl viac ako jednu predajňu, je pomerne početný. Okrem krajských sídiel sa rozrástol aj vo viacerých okresných mestách, naposledy na jar tohto roka v Dunajskej Strede. Pred ňou otvoril svoj druhý obchod v Komárne. Má ho tiež v Nových Zámkoch, Piešťanoch, Prievidzi, Martine, Zvolene, Poprade či Spišskej Novej Vsi.

Neprehliadnite

Druhá filiálka v nákupnom centre

Nemecký diskont zo skupiny Schwarz prevádzkuje po štrnástich rokoch od štartu na slovenskom trhu

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 5

Tagy expanzia, Lidl