Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Majiteľ Lidla chce dostať budúci rok tržby nad 100 miliárd eur

18.05.2017 | ČTK

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

18.05.2017 | pierre002

lidl musi zvysit podiel domacich produktov inak on klesne zaujem

19.05.2017 | Bjorni

neklesne.
Skor by to chcelo znizit napodobeniny potravin v sortimente obchodu.
Napr. polske syry, tolko konzervantov som davno v syre nevidel a pridavat este farbivo do syru je zvratenost ktora moze napadnut len poliakom.

Som zvedavy ci take predavaju aj v nemeckych predajniach. Tam tunajsiu kvalitu prevalcuje hociktory supermarket na dedine.(v ramci sluzobnych ciest do nemecka mam moznost to porovnat)

19.05.2017 | Brano L.

To je zaujímavé, práve syry má LIDL pomerne celkom kvalitné. Asi kupujete niečo iné ako ja. Neviem, kde teda? Dokonca aj tie poľské syry - Eidam, Gouda atd. sú lepšie ako vo väčšine slovenských konkurenčných obchodoch. Čo sa týka pridávania farbiva do syru, nerobia to len Poliaci ale aj mnoho úžasnejší Holandania.
Možno je skôr otázka, prečo slovenské mliekarne nevedia vyrobiť kvalitné syry, a ak áno, tak sú poriadne drahé, minimálne stoja 10 eur za kg, resp. ich kvalita a chuť nie je adekvátna cene. Prečo napríklad ementál dováža Lidl z Nemecka? Lebo na Slovensku ho nikto nevie vyrobiť v kvalite tak ako Nemci.
Dokonca dostanete v LIDLi aj regionálne špeciality (občas), napríklad Švajčiarsky ementál, ktorý je vrcholným gastronomickým zážitkom, teda ak ste niekedy jedol skutočný Swiss Emmentaler.
Dokonca tam dostanete kvalitný Cheddar z Anglicka, ktorý je chuťovo fakt čedar a nie je nejaký polystyrénový odpad.
Takže naozaj na Lidl by som v tomto nenadával. Jeho výrobky patria ešte medzi to lepšie, čo sa v slovenských obchodoch predáva.