Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Malý trnavský pivovar, čo prerazil v Tescu, si postaví na východe brata

01.11.2018 | Ivan Haluza

Diskusia (4 reakcie) Pravidlá diskusie

01.11.2018 | Paráda

Napisat v platenom clanku slovo "vsadit" je celkom frajerina. Ked sa uz tvarite ako profesionalny ekonomicky portal, tak by mozno bolo fajn dodrziavat istu kvalitu obsahu.

02.11.2018 | mba

Zistil si pan Haluza vobec nieco o biznis modeli "pivovarnika"? Taky smeracky: dlhy, vratky DPH.....

02.11.2018 | demo50

Do Tesca postupne prerazili aj poľské syry, mäso, hydina, zelenina (nie síce ako výrobky vyššej kvalitatívnej triedy Tesco Finest) a v súčasnosti je nimi zaplavené. Preraziť do Tesca ešte nemusí znamenať úspech a kvalitu.

02.11.2018 | nicco

Prerazit do teska znamena, ze bud vyrobu dotujes alebo sidis kvalitu, aby si zvladol dodavat za ich ceny. Finest moze byt na tom lepsie, ale zrejme tiez bude poznacena "praktikami".