Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Matečnej rezort útočí na Lidl. Kvôli letáku

03.12.2019 | Ján Meľuch

Diskusia (14 reakcií) Pravidlá diskusie

03.12.2019 | Roman Kanala

"...uviedol aj príklady, v ktorých sa mal Lidl dopustiť nedovoleného zvýšenia cien"

Čo je úradníkov do toho, ako sa dohodnú dve súkromné zmluvné strany? Pojem "nedovolené zvýšenie cien" je odkiaľ? Naozaj existuje nejaký taký zákon či úradné nariadenie? Veď je to choré. Také nemajú ani vo Frúzilande.

03.12.2019 | Darija

SNS neprešiel odvod pre obchodné reťazce, tak sa potrebujú realizovať a najmä znova pripomenúť pri cenách horaliek na letákoch. Samozrejme, v záujme ochrany spotrebiteľa. Dobročinnosť tejto strany na čele s čestným doktorom MGIMO jednoducho nemá medze. Ani obmedzenia. Jedine tie mentálne.

03.12.2019 | Julo 2018

"Lidl však tvrdí, že to, že sa výrobok v letáku nachádza, automaticky neznamená, že je skutočne v akcii. " To znamená, že vedome klame zákazníka ? Ale je to aj na zákazníkovi. Ak cena v predajni nie je rovnaká ako na letáku, tak má právo požadovať cenu z letáku ( tak je to napríklad v Nemecku ). Alebo jednoducho ak by to neakceptovali nechať všetko v košíku a jednoducho odísť. Voľakedy sa vravievalo že zákazník je náš pán. teraz asi zákazník je náš zisk. je síce voľná tvorba cien, ale podľa mňa by sa ceny potravín mali regulovať, teda okrem alkoholu alebo niektoré " luxusné" výrobky ktoré naozaj nie sú nevyhnutné bežne "na stole".

03.12.2019 | gejza77

ja myslím, že každý zákazník má možnosť ísť namiesto LIDLa do normálneho obchodu

04.12.2019 | James T. Kirk

Áno, stalo sa mi nie raz, že tovar z letáku bol v predajni za inú, samozrejme, vyššiu cenu. Ale nič sa nedeje. Kde je vtedy obchodná inšpekcia ? Spravidla v Lidli platí, že akciový výrobok je na predajni prvý deň akcie dopoludnia. Potom tam dajú ceduľku z nápisom dočasne vypredané ... Na predajniach často zavadzajú klietky na tovar, ktoré nemá kto odložiť a imobilný občan sa nedokáže pohybovať po predajni. Ale sťažovať sa môžete v najbližšej doline, čo má dobrú ozvenu (v Košiciach aj na Lampárni), lebo sťažnosťou ma ich infolinke nič nevyriešite.

04.12.2019 | gejza77

stačí ísť na nákup ku konkurencii

03.12.2019 | salamoon

co by utocila, len hovori to, co vsetci vieme, ze su marketingovi podvodnici.. davat do akcioveho letaku tovar s beznymi cenami je lacny ofajc.. maju malo slovenskych produktov, tak vyplnuju miesto na letaku pridavanim poloziek s beznymi cenami..

03.12.2019 | shaggy

Prečo je to "lacný ofajč"?
Splnili si zákonnú povinnosť. Ak ti vadí málo slovenských výrobkov, nenakupuj tam. Ak to urobia aj ostatní, skrachujú. Očividne to ale väčšine nevadí.

04.12.2019 | salamoon

vies preco sa to vola akciovy letak ? lebo to nie je zoznam tovaru

03.12.2019 | shaggy

Keď reťazce nakupujú za čo najnižšie ceny slovenské výrobky, je zle.
Keď ich nakúpia za vyššie ceny a teda aj predajú za vyššie ceny, tak je zle.
V hlave národniara/socialistu musí byť riadny chaos.

04.12.2019 | salamoon

chaos v hlave mas ty.. z kapitalizmu a penazi ti trosku preskocilo..

04.12.2019 | salamoon

taky bohac ako ty a odkazany na zahranicne diskonty a ich obhajobu :D

04.12.2019 | James T. Kirk

Lidl sa v posledných štyroch mesiacoch rozhodol ísť cestou zdražovania. Zdraželi jogurty, mali maslo 1kg za 89 centov zrazu už ho rozdelili, a pol kila stojí 69 centov. Zdraželi a to až 30 percent niektoré pekárenské výrobky a rovnako aj mäso či zelenina. A tak sa ceny takmer zrovnali s Billou čo Tescom, a čudujú sa ,že im zrazu niektoré výrobky, čo tvorili zisky, ľudia prestali kupovať. Nech zdražejú ešte viac a môžu to pokojne zabaliť, lebo im s cenami konkuruje už aj Jednota.

04.12.2019 | demo50

Maslo pol kila za 69 centov? To museli zoškrabať Dankovi a Matečnej z hláv. Nezastávam si Lidl, ani žiadny iný reťazec, všetci idú po čo najväčšom zisku. Ale SNStraka vyrobí nezmyselný, naviac nejednoznačný zákon a potom úradníci hľadajú dôvody, ako v tomto období volebne zviditeľniť svoju stranu, ktorá pracuje pre voliča a jeho šťastnú budúcnosť.
To nie je korektné rovnako ako sú nekorektné niektoré postupy reťazcov.