Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Medusa chce vyskúšať franchising. Hľadá partnerov pre nové Klubovne

10.05.2019, 15:06 | Marek Legéň | © 2019 News and Media Holding

Najväčšia domáca gastroskupina Medusa Group plánuje po prvý raz expandovať prostredníctvom franchisingu. Partnerov hľadá na rozvoj pubového konceptu Klubovňa, ktorý chce potiahnuť aj do menších slovenských miest.

  • Tlačiť
  • 0

V portfóliu Medusy je sedem Klubovní, z toho päť sídli na bratislavských adresách a po jednej v Košiciach a Banskej Bystrici. Podľa skoršieho vyjadrenia majiteľa skupiny Petra Štecka plánujú mať časom na Slovensku dohromady pätnásť prevádzok tohto typu.

„Koncept Klubovní je ideálny aj pre menšie slovenské mestá, no tu je nevyhnutné poznanie lokality a ďalšie zázemie,“ uvádza v tlačovej správe P. Štecko. Menší priestor na nové pivárne vidí ešte aj v hlavnom meste.

Neprehliadnite

Klubovne, ani žiadny iný koncept Medusa Group, doteraz nikdy nešli cestou franchisingu. Budúcim partnerom spoločnosť ponúka dlhoročné know-how, zaškolenie personálu a garantuje kreatívny rozvoj konceptu, ktorý nie je možný v menších prevádzkach bez zázemia. Od nich zasa očakáva výber vhodnej lokality a kvalitného personálu.

Skupina má v pláne expandovať s

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy franchising, Medusa Group

Diskusia (0 reakcií)