Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Megapekáreň na polovicu slovenského pečiva rastie aj bez stimulov

22.02.2019 | Ivan Haluza

Diskusia (7 reakcií) Pravidlá diskusie

22.02.2019 | Emasculate

Ved oni aj na ten rok dopredu napecu, Lidl zmrazi a pred vianocami v mikrovlnke zohreje a preda ako ‘cerstve’.

22.02.2019 | Cenek

Prave tito to rovno balia do sackov s “atmosferou”, aby si to mal nadherne mazlave a gumove.

22.02.2019 | shaggy

Povedz nám, kde kupuješ pečivo ty?

22.02.2019 | nicco

Tym hned priznali, ze pri prvych naznakoch sa hned odparia a ostane len plechova hala.

22.02.2019 | Cenek

A?

22.02.2019 | chr

No tak páni . Máte právo nekúpiť . Môžete ho využiť , tak ako ja a tisícky ostatných ľudí.

22.02.2019 | shaggy

Môžu, ale prečo by to robili? Takto si môžu pofrflať na niečo, čo (údajne) nekupujú, pričom ani nerozoznajú čerstvé od dopekaného.