Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Na Slovensko príde prémiová módna značka COS, zvyšok V4 ju už má

14.06.2019, 16:39 | Marek Legéň | © 2019 News and Media Holding

Na Slovensko mieri nová módna značka COS (Collection of Style). Prvú predajňu otvorí v bratislavskom nákupnom centre Eurovea na nábreží Dunaja. Anglicko-švédsky prémiový brand patrí pod skupinu Hennes & Mauritz (H&M).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

H&M, móda

O zriadení prvej slovenskej predajne COS informuje materská H&M Group. „Londýnska módna značka COS s potešením oznamuje, že tento rok otvorí svoj prvý obchod na Slovensku v nákupnom centre Eurovea v Bratislave,“ píše H&M na svojej webovej stránke.

Eurovea informácie o príchode COS nekomentuje. „Bohužiaľ, k tejto značke sa nemôžeme vyjadrovať, sme viazaní zmluvou,“ uvádza pre TREND hovorkyňa Eurovey Oľga Hammer. Dodáva, že za posledné obdobie v nákupnom centre otvorili napríklad prevádzky Mikuš Diamonds, Lime Concept Store či Baby Prestige.

Neprehliadnite

Minimalistická značka COS štartovala v roku 2007 v Londýne. Odvtedy sa rozrástla i v ďalších mestách starého kontinentu, zamierila do Ázie, Spojených štátov i na Blízky východ.

V roku 2016 otvorili prvú českú predajňu COS na Pařížskej ulici v Prahe. Išlo o trojpodlažnú prevádzku s rozlohou takmer šesťsto štvorcových metrov. Vlani pribudol druhý obchod v nákupnom centre Chodov. Podľa informácií z webovej stránky má COS tiež dva obchody v Budapešti a šesť prevádzok na poľskom trhu.

Materská spoločnosť H&M má na Slovensku dvadsaťštyri predajní. Vo finančnom roku, ktorý skončil 30. novembra 2018, zvýšila tržby medziročne o trinásť percent na 61 miliónov eur a hospodárila s čistým ziskom 1,7 milióna eur.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy H&M, móda

Diskusia (0 reakcií)