Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako giganti súperia o zákazníka? Cez ekologické obaly a zelenú energiu

11.10.2019, 12:30 | Veronika Rajničová | © 2019 News and Media Holding

Veľké potravinové koncerny si uvedomujú, že keď sa hovorí o znečisťovaní životného prostredia a tonách plastového odpadu, prst ukazuje práve na ne. Preto viaceré rozbiehajú recyklačné progamy, inovujú obaly a hovoria o zelenšej budúcnosti.

  • Tlačiť
  • 0

Keď sa povie Nestlé, človek si predstaví priestory ako z rozprávky Charlie a továreň na čokoládu. V inštitúte obalových vied však behajú skôr ľudia v bielych plášťoch so skúmavkami, chodby sú sterilné a minimalistické, na stenách sú ilustrácie rôznych baktérií. Medzinárodná spoločnosť vo švajčiarskom Lausanne otvorila brány pre výskum na jeseň tohto roka.

Neprehliadnite

Nestlé inštitút obalových vied sa sústreďuje na viacero vedeckých a technologických oblastí, medzi ktoré patria napríklad obaly na opätovné použitie a naplnenie, zjednodušenie obalových materiálov, recyklácia, vysoko nepriepustný papier či biologické a bio-rozložiteľné materiály. Do roku 2025 by mali byť všetky obaly firmy buď recyklovateľné, alebo znova použiteľné.

„Spolupracujeme s viacerými priemyselnými partnermi, akademickými inštitúciami a startupmi,“ hovorí generálny riaditeľ Ulf Mark Schneider.

Hlavnými cieľmi Nestlé na poli udržateľnosti má byť vyvinutie nových, ekologickejších verzií obalov, zmena odpadového systému tak, aby

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Coca-Cola, Kraft, Nestlé, Pepsi, plast, Unilever

Diskusia (0 reakcií)