Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nový biznis model automobiliek? Technológie si hľadajú medzi startupmi

23.08.2019, 13:03 | Radovan Žuffa | © 2019 News and Media Holding

Keď si neviete poradiť sami, nechajte to spraviť niekoho, kto sa tomu rozumie. Tak by sa dala definovať najnovšia spolupráca nemeckej automobilovej značky Porsche, ktorá zainvestovala do izraelského startupu TriEye.

  • Tlačiť
  • 0

Izraelský startup TriEye sa snaží vyvinúť krátkovlnnú-infračervenú technológiu, ktorá umožní vidieť v zhoršenom počasí, zlých podmienkach či noci. Automobilka nechcela špecifikovať veľkosť investície, startup už ale celkovo získal financovanie vo výške 22 miliónov dolárov.

Záujem o strategické investície

Takú technológiu chcú mať vo svojich autách aj Nemci. Hoci infračervené senzorické snímanie na palubovke má už viacero automobilových značiek, Izraelci by ho mohli posunúť na novú úroveň. Ide zároveň o novú formu, akou by automobilky mohli pristupovať k výbave vozidiel novými technológiami.

Neprehliadnite

Ako uviedla spoločnosť TriEye, dodatočné financie

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy investície, Porsche, startup

Diskusia (0 reakcií)