Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Otvárajú voňavé výčapy a obchodujú online. Najväčšie drogérie menia stratégiu

15.01.2020, 19:30 | Veronika Rajničová | © 2020 News and Media Holding

Čo musí v roku 2020 urobiť drogéria, aby bola konkurencieschopná? Čaká drogérie v súvislosti s ochladením ekonomiky pokles tržieb? Ako sa mení správanie slovenských zákazníkov? Obchodný analytik tvrdí, že veľká trojka drogérií musí inovovať, aby stíhala konkurencii.

  • Tlačiť
  • 0

Počas posledných dvoch rokov bolo v maloobchode s drogériovým sortimentom podľa odborníka Ľubomíra Drahovského cítiť kryštalizáciu pozícií. Nekorunovanými kráľmi a kráľovnami slovenských drogérií sú nemecká dm drogeriemarkt, Teta drogérie a 101 drogérií. Najsilnejšia trojka však nemá vyhraté. Tlačia na ne hypermarkety a supermarkety so širokým sortimentom aj menšie špecializované obchody, konštatuje.

Neprehliadnite

Najväčší hráči vo voňavom biznise majú rozdielne stratégie. Zatiaľ čo dm-ka každým rokom tlačí viac na ekologizáciu, 101 drogerie a Teta siahajú po celebritách a akciách pre deti. 

Odlišní sú aj zákazníci. Stále viac

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy drogéria, maloobchod

Diskusia (0 reakcií)