Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Slováci si vybrali obľúbené značky, najradšej majú kníhkupectvá

26.03.2019, 10:42 | Marek Legéň | © 2019 News and Media Holding

Top značkou slovenských spotrebiteľov je kníhkupectvo Martinus. Ľudia na ňom oceňujú najmä ochotný prístup personálu a komunikáciu. Vyplýva to z najnovšej štúdie zákazníckej skúsenosti poradenskej spoločnosti KPMG, ktorej súčasťou je poradie päťdesiatich najobľúbenejších značiek na Slovensku.

  • Tlačiť
  • 2

Výsledky druhého ročníka štúdie sa opierajú o 35-tisíc jedinečných výpovedí viac ako 2 800 respondentov. Zber dát s využitím metodiky spoločnosti KPMG Nunwood sa uskutočnil v treťom kvartáli vlaňajška.

Celková zákaznícka skúsenosť na Slovensku sa oproti predchádzajúcemu roku mierne zlepšila. Rebríček značiek odráža hodnotenia v šiestich základných pilieroch zákazníckej skúsenosti, ktorými sú personalizácia, integrita, očakávania, čas a úsilie, empatia a riešenie problémov.

Neprehliadnite

Vo všetkých pilieroch dosiahol najlepšie skóre Martinus. Viac ako polovica respondentov, ktorí ho navštívili, sú jeho promotérmi. Znamená to, že firmu naozaj milujú, chvália a odporučili by ju známym.

Poradenská spoločnosť ozrejmuje, čo si zákazníci cenia na top značkách. Pre lídra zákazníckej skúsenosti Martinus kniha nie je len predajným artiklom, ale zhmotňuje lásku, záujem a vášeň. Kníhkupectvo vidí zákazníka personalizovane, ponúka mu to, čo by ho mohlo zaujímať a presne nastavuje jeho očakávania. Dobrá atmosféra a integrita robia

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 2

Tagy KPMG, Martinus, zákaznícka skúsenosť