Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Pellegrini chce pomôcť závodu Volkswagenu, predloží balíček opatrení

29.03.2019 | Lukáš Kvašňák

Diskusia (6 reakcií) Pravidlá diskusie

29.03.2019 | Brunteles

Čože bol vo VW odovzdať bianco šek... Ten si samozrejme vyžiadajú i ďalší. Nárok budú mať iba veľkí a mali a strední (slovenskí) podnikatelia to zacvakaju...Bez výhod. Natvrdo.
A veľké fabriky aj tak v skorej budúcnosti prejdú masívnou robotizaciou takže sa výroba (možno) zachová ale ľudia i tak ostanú na krku štátu.

29.03.2019 | oko

suhlasim, az na tu poslednu vetu - na krku statu neostane nikto, stat bude mat nadalej svoje vysoke mzdy, pausalne vydavky, vladny special, provizie a nakoniec dochodky a aj nejake funkcie za “zasluhy” pre tych na pocite moci zavislych.
Ale ako mohol Pellegrini slubovat stabilnejsie legislativne prostredie, ked je premierom nahodou a robi si s nim co chce uz aj hocijaky ministerko z SNS?
Co potom, ak sa rozhodne kapitan, predseda ci nedajboze niekto formatu Kocner z nejakych pochybnych dovodov a v zrychlenom konani zmenit nejaky zakon? ukloni sa a povie ano pan doktor?

29.03.2019 | Truhlik999

žebrák.

30.03.2019 | peterval

Inak povedané: bossovia odborov za podpory Smer vydierali VW štrajkom a nátlakom kvôli populizmu, aby mal dost hlasov svojich jednoduchších voličov a odborársky bossovia nové money z funkcií. VW platil kmeňovým zamestnancom slušné platy a benefity, napriek tomu bossovia odborov začali vydierať VW a ohrozovať výrobu. Reakcia VW sa dala tušiť už vtedy. Z odstupom času majitelia VW rozhodli. že VW výrobu nových modelov nebude dávať na Slovensko a dôsledkom je prepúštanie zamestancov. Dôvodom takéhoto kroku bol jednozančne nezmyslený a vydieračský štrajk odborov za podpory Smeru. Pamätám si ako politici Smeru verejne súhlasne komentovali štrajk vo VW. K rozhodnutiu vedenia VW prispel tiež samotný Smer, ktorý neustále zvyšuje daňové a odvodové zaťaženie a legislatívne zťažuje podnikateľské prostredie. Nehovoriac o korupcii vo vláde, o vykrikovaní predsedu parlamentu že nie európska únia ale komunisti a okupanti z Ruska sú naši spojenci, nehovoriac o tom, že priamo vláda Slovenska asistuje Vienamu an politickom únose, poskytne svoje štátne lietadlo a ešte klame medzinárodné letecké orgány že na palube štátneho lietadla je minister Kaliňák, ktorý na palube vôbec nebol, ale bol tam unesený vietnamec z Nemecka. Všetko dokopy dáva jasný nedôveryhodný obraz Slovenska do budúcnosti. Ak sa k tomu pridá vydieranie nasprostatých odborárov, nečudujem sa, že firma ako VW neráta do budúcnosti so Slovenskom ako perspekktivnou krajinou pre svoje nové modely. Bossom odborárov sa nečuduje, že iné ako parazitovať a vydierať iného, kto vytvára prácu a platy nevedia. Čudujem sa ale vláde, že týchto darmožráčov a vydieračom podporuje. Cenu za podporu od smeráckej vlády vieme: odbory všade vykrikujú o svojej podpore smeráckej vláde. Bodkou je terajšia cesta Pellegriniho, preložené: z daní občanov slovenska, ktorí nevolili lúzu zo Smeru ani nepodporujú vydieračov odborárov sa bude platiť za to, aby VW neodišiel zo Slovenska.

31.03.2019 | salamoon

aj ini velkokapitalisti vydieraju.. VW nie je jediny, kto si v tejto krajine spravil zo statu kalendar.. a nielen v automotive..

30.03.2019 | tono.hajduk

:( je to hanba ..