Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Po Karoqu môže prísť Superb. V hre je Bratislava alebo maďarský Győr

13.02.2020 | Radovan Žuffa

Diskusia (4 reakcie) Pravidlá diskusie

13.02.2020 | citatelTrendu

Ja nerozumiem logike automobiliek. Škoda neplánuje v Európe predávať (ani vyrábať) model Škoda Vison In, pritom mal veľmi dobrú odozvu. Miesto toho plánuje vyrábať trápne fabie, scaly a podobné šity. Hneď by som to brala:)
https://ipravda.sk/...

13.02.2020 | Tom111

Je to veľmi jednoduché, logika automobiliek dáva jednoznačne zmysel. Toto auto nie je schopné splniť emisné a ani bezpečnostné normy v EÚ. Na druhej strane aj vďaka tomu je dostatočne lacné pre indický trh. Z rovnakého dôvodu sú Scala, Fabia a Kamiq drahšie ako Vision IN a plnia EÚ bezpečnostné a emisné normy.

13.02.2020 | citatelTrendu

Ale veď v EÚ mohli pooužiť iné motory, aby boli eco. Hovorím o dizajne, preboha kto dnes kúpi fabiu či iné sajrajty?

13.02.2020 | Tom111

Tu nejde len o motory. Tu ide aj o výfukový systém. Ten musí niekto namontovať. A ak by na indickej linke boli montážni pracovníci montujúci výfukový systém len pre EÚ, tak by polovicu času len stáli a nemali čo robiť. A to je samozrejme drahé. Mrhá sa tým časom, priestorom v montážnej hale a v sklade. To všetko zvyšuje cenu, ktorá je v Indií veľmi dôležitá. Takisto aj výroba áut s dvoma typmi motorov by zvyšovala zbytočne náklady...
Čo sa týka dizajnu, netreba zabúdať, že ide o koncept ! Sériová verzia bude vyzerať zrejme ešte horšie ako Kamiq. Navyše, načo by predávala jedna značka dve autá v jednom segmente ? EÚ má Kamiq, Čína má čínsky Kamiq a India dostane tiež niečo podobné, akurát vyrábané v Indií blízko k indickým zákazníkom ;)