Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Pohľadnice neumierajú. Ako prežili v dobe digitálnej?

15.01.2020, 16:00 | Veronika Rajničová | © 2020 News and Media Holding

Ešte pred tridsiatimi rokmi by ste sa v januári mohli hnevať na tých, ktorí vám na sviatky neposlali pohľadnicu s krátkym no srdečným pozdravom. Ako sa z internetu stával mainstream, prišli e-pohľadnice a sviatočné hromadné emaily.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy

papier

Dnes už len pár nadšencov z nostalgie pošle usmievavého soba alebo trblietajúce sa „gifko“ s textom Šťastné a veselé cez Messenger. Napriek tomu, že pohľadnice už majú najlepšie časy pravdepodobne za sebou, z trhu úplne nezmizli. V niektorých prípadoch dokonca vstávajú z popola.

Neprehliadnite

Milan Lašut zo spoločnosti Fomi, predávajúcej okrem iného aj papierenské produkty, sa pre TREND vyjadril, že v uplynulom období zaznamenali v tejto oblasti pokles.

„Pohľadnice sa vyrábajú väčšinou už iba

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy papier