Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Poľský nealko obor preberá čaje Nestea, značku podporí kampaňou

16.12.2019, 13:00 | Veronika Rajničová | © 2019 News and Media Holding

Nestea dostane od nového roka na Slovensku dve nové príchute aj masívnu marketingovú kampaň. Sľubuje to nový distribútor, ktorý chce vziať trh útokom.

  • Tlačiť
  • 2

V roku 2001 spojil biznis s ľadovým čajom Nestea firmy Coca-Cola a Nestlé. Spoločný podnik, ktorý mal konkurovať Pepsi Lipton Tea Partnership, dostal názov Beverage Partners Worldwide a 15 rokov úspešne fungoval. Američania pomohli s receptúrou a distribúciou, Švajčiari držali v rukách značku.

Neprehliadnite

V roku 2017 sa však ich cesty rozdelili. Dôvodom boli okrem iného rozdielne predstavy o obchodnej stratégii. Po dohode si Coca-Cola ponechala licenciu na distribúciu a výrobu Nestea v niektorých európskych krajinách a v Kanade. Zvyšok Európy a Spojené štáty ostali v rukách Nestlé, pod starou známou značkou Nestea.

Coca-Cola pokračuje s ľadovými čajmi 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 2

Tagy maloobchod, potravinársky priemysel