Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Polus je už oficiálne Vivo! Pozrite sa, ako vyzerá po zmenách

07.11.2019 | raj

Diskusia (6 reakcií) Pravidlá diskusie

08.11.2019 | righty

urobili obrovskú a nákladnú rekonštrukciu, len aby tam získali poľské LPP. propagáciu na nové značky (okrem LPP) jednoducho nerobili preto, lebo veľa nových značiek tam nebude. Teta Drogerie, Big Star a pod. veľkú zmenu nenarobia. Costa Coffee je fajn, ale ostatné je viac-menej opätovné sťahovanie presťahovaných predajní. neviem, či sa im tie obrovské náklady na rekonštrukciu tak skoro vrátia, ale hold "od spoločnosti, ktorá Vám priniesla Vivo Hostivař".

08.11.2019 | Život

kombinácia farieb príjemná - biela so svetlým drevom...
...ale ten slabučký VivoMarket - máločo na obrovskej ploche... - zároveň práve jeho reklama na 6 z 18 fotografií eTrend...
čakal som viac rôznych záberov z oboch poschodí interiéru, dlhých chodieb (avenues)... vrátane časti kina...

10.11.2019 | muchomuurka

Vivo Hostivař nie je nič extra. Nazvala by som ho dedinským nákupným centrom s pár obchodmi. Na prvý pohľad to tam vyzerá ako vymreté. Aj v Prešovskej Eperii je viac prevádzok. Ak majú tržby, tak ma to úprimne prekvapuje. Či to tam ťahá fast food a supermarket?

12.11.2019 | copy

aj tak to bude stále Polus, rovnako, ako je na Kamennom námestí Prior.

13.11.2019 | čézare

asi tak, namalovat a zmenit nazov urcite nepomoze ...

15.11.2019 | MG151

No neviem, po dlhej dobe som tam bol včera. Hľadal som zastúpenie jednej poisťovne a nikde som nevidel informačné tabule s obchodmi a službami a ich rozmiestnením tak, ako boli za starého Polusu. A to som náročky prešiel k viacerým vchodom. Navyše sú vnútorné priestory prestavané, podľa mňa je teraz vnútorné usporiadanie menej prehľadné. Nakoniec som musel prebehnúť skoro celé VIVO, kým som tú pobočku našiel (a to som ju skúšal lokalizovať aj cez Internet - ale to už je problém danej poisťovne, nie majiteľov VIVA). Ak má byť účel tejto straty informovanosti aby človek viac behal po centre a teoreticky aj viac nakúpil, potom je tento nový koncept celý zle. Už tam tak skoro nepôjdem, nemám toľko času ani chuti na blúdivé prechádzky po tomto obchodnom centre ....