Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Prekvapenie a pohodlie v balíčku. Ako fungujú služby na predplatné

29.07.2019, 16:26 | Veronika Rajničová | © 2019 News and Media Holding

Kozmetika, módne a bytové doplnky, knihy, liečivé kryštály aj káva a sladkosti. Všetko k vám môže prísť až pred váš prah každý mesiac, stačí urobiť jediné - registrovať sa a zaplatiť. So silnejúcim vplyvom generácie Y sú balíčky s predplateným tovarom čoraz žiadanejší artikel.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

e-shop

Podľa prieskumu McKinsey & Company sa tieto predplatiteľské balíčky dajú zaradiť do troch kategórií podľa toho, čo zákazníkom ponúkajú - oslobodenie od otravného rutinného nákupu (žiletky, vitamíny, nové zubné kefky...), veci, ktoré sú vždy iné a nové, prekvapujúce a je vzrušujúce si ich vyskúšať (dekoratívna kozmetika, oblečenie a knihy) alebo pocit výnimočnosti, ktorý pramení z exkluzívneho prístupu (VIP členstvo v kulinárskom alebo vínnom klube s mesačnou degustáciou na doma).

Neprehliadnite

Balíčky obsahujú mini vzorky na testovanie alebo štandardné verzie produktov v plnom objeme. Prídu vám úhľadne zabalené každý mesiac alebo štvrťročne (jarné, letné, jesenné a zimné kolekcie).

Ich cena sa pohybuje od desiatich do 50 eur za jeden kus v závislosti od typu produktu aj náročnosti spotrebiteľa. Niekomu stačia ku šťastiu tri nové laky na nechty, rúž a pohľadnica z drogérie, iný potrebuje vidieť certifikát o fairtrade, eko a lokálnosti značky.

Je pravidlom, že vám budú výrobcovia tvrdiť, že škatuľa v skutočnosti obsahuje produkty v niekoľkonásobne vyššej hodnote, akú platíte. Má to iba jediný háčik - vo viacerých prípadoch, najmä v kategórii prekvapivých balíčkov, neviete presne ovplyvniť, čo v nej presne je.

Ten správny „grif“

„Spotrebitelia nemajú služby na predplatné veľmi v láske. Ak na niečo potrebujete registráciu, aby ste to získali, kladú na vás ako na zákazníka požiadavky a je oveľa ťažšie získať si vás,“ píše sa v správe.

Aj napriek tomu 15

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy e-shop

Diskusia (0 reakcií)