Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Reťazec H&M zakladá novú značku

30.03.2017 | ČTK

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

31.03.2017 | maxi

"Nová značka ARKET sa má objaviť v druhom polroku. Pod novým názvom chce predávať drahšiu módu a rozšíriť podiel na trhu." Len aby tá drahšia móda mala aj kvalitu.. Žiaľ dnes darmo hľadáte v obchodoch kvalitný tovar väčšinou ten "kvalitný tovar" je tiež z Číny iba sa predáva drahšie.
Ani najväčšie svetové značky už neponúkajú kvalitu... Ta sa na trhu vytratila... Škoda :(

31.03.2017 | Truhlik999

Aky je rozdiel medzi odevom z trznice (cinskym) a odevom od H@M (cinskym)?

H@M by malo investovat do dizajnera a pridanej hodnoty (robit veci v EU).

Vsetko ostatne su shitove reci.

31.03.2017 | maxi

Veď práve o to ide ..... všetky veľké firmy aj značky presunuli výrobu z EU do Číny kvôli väčšiemu zisku.
Čo sa vlastne stalo: 1.1.2005 so zreteľom na rozhodnutie prijaté na štvrtej ministerskej konferencii Svetovej obchodnej organizácie (WTO) v Dohe v Katare v dňoch 9. - 14. novembra 2001 o prijatí Číny a čínskeho Tchaj-peja do WTO, otvorilo bránu voľnému vstupu čínských výrobkov na európsky trh. Nastala dlho očakávaná zmena vo svetom obchode s textilom a odevmi. Už neboli kvóty ... presun výroby z EU do Číny dostal zelenú. Fabriky na výrobu textilu v EU začali húfne zatvárať.
Ako sa k tomu postavili naši politici? .... Štátny tajomník ministerstva hospodárstva László Pomothy v rozhovore pre TREND hádam ako prvý predstaviteľ slovenskej štátnej moci otvorene priznal, že odevný a textilný priemysel vláda vníma z dlhodobého hľadiska ako neperspektívny. (TREND, 7.5.2005 článok: Textil už nestojí na špičke civilizácie (Komentár)).

Tlak globalizácie a ním spojená liberalizácia trhu v prvom kroku spôsobili útlm predovšetkým veľkokapacitných výrobcov. Práve mega objednávky sa ako prvé presúvajú k neporovnateľne lacnejším ázijským výrobcom. U európskych výrobcov textilu ostávajú malé objednávky charakterizované ako zákazková výroba v sériovosti pod 100ks od modelu. Uvedená výroba vyžaduje flexibilitu vo forme variabilného sortimentu, a zvládnutia výkyvov v objednávkach vo výrobnom procese. Ďalšími požiadavkami na zvládnutie zmeny je multifunkčnosť zamestnancov, jednoduchosť procesov, schopnosť rýchlej reakcie. ...... pozrime sa na to je rok 2017 a zistili, že potrebujú flexibilitu??? Kde??? Veď už firmy zatvorili???

Ako bude Slovensko postupne prichádzať o výhodu lacnej pracovnej sily a tým aj o „low-cost“ investorov, budú tí sofistikovanejší vyžadovať čoraz kvalifikovanejšie osadenstvo svojich prevádzok (2.10.2006, TREND / Martin Jesný, článok: Slovensko musí ostať pre investorov sexi) ..... a dnešné montážne dielne automobiliek nie sú „low-cost“ investori ?????

Žiaľ textilný priemysel je dlhodobo vnímaný ako rizikový aj z pohľadu bankárov ... čo je dôsledok, že všetko sa vyrába v Číne .. v obchodoch kvalitu hľadáme darmo :(