Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Slovenská firma ako „drink innovator“

14.03.2019, 19:43 | Milan Debnár | © 2019 News and Media Holding

Na jednom z najväčších svetových veľtrhov potravín a nápojov Gulfood Dubai získal cenu za najinovatívnejší produkt nealkoholický nápoj s vysokou dávkou kolagénu. Ocenenie síce patrí britskej spoločnosti, no produkty pre ňu vyrába slovenská firma.

  • Tlačiť
  • 0

Pridávanie prírodných prvkov do potravinárskych produktov je v súčasnosti celosvetový trend. Unikátna zložka nápoja kolagén vypĺňa pokožku vlasov a nechtov, čím pomáha k udržaniu mladistvého vzhľadu.

„Je to prirodzene sa vyskytujúci proteín, ktorý tvorí 30 percent celkového proteínu v tele a 70 percent proteínu v pokožke. Ako starneme, naše telo produkuje menej kolagénu, takže pokožka sa zdá menej pružná. Nápoj s kolagénom je výnimočný v technológií plnenia – nápoj je bez konzervantov, aróm a iných pridaných látok,“ vyjadril sa Marek Rakický, výrobca nápojov s kolagénom zo spoločnosti McCarter.

Slovenská firma sa profiluje ako „drink innovator“. „Zhmotňujeme výrobky, pri ktorých si iní povedia, že ich nevedia vyrobiť. Unikátnu technológiu spracovania implementujeme do všetkých našich produktov,” hovorí výrobca.

To, že aj slovenská firma môže udávať celosvetové trendy, potvrdzuje ministerka Gabriela Matečná, ktorá sa veľtrhu zúčastnila. „Hoci sme malá krajina, nie objemom, ale kvalitou sa slovenské produkty vyrovnajú, ba priam v niektorých segmentoch prevyšujú nielen európsku, ale aj celosvetovú úroveň.“

Na veľtrh pricestovalo osem slovenských spoločností, ktoré produkujú potraviny s vysokým exportným potenciálom. „Gulfood Dubai je pre nich unikátnou príležitosťou otvoriť si nové obzory a nazbierať obchodné kontakty,” poznamenal Milan Lapšanský, generálny riaditeľ sekcie potravinárstva a obchodu MPRV SR.

Veľtrh Gulfood Dubai je s plochou jeden milión štvorcových stôp (93-tisíc štvorcových metrov) jeden z najväčších potravinárskych veľtrhov na svete. Takmer päťtisíc vystavovateľov z celého sveta pokrýva široký sortiment potravinárskych výrobkov od nápojov, olejov, tukov, strukovín, cukroviniek, mliečnych výrobkov, cereálií cez zmrzlinu, mäso, polotovary až po bezlepkové či vegetariánske a vegánske výrobky a produkty určené pre diabetikov.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)