Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Slovenský fastfood Mr. Kebab chystá inváziu do Česka. Otvorí tam prvé dve pobočky

24.07.2017, 21:35 | ČTK

Slovenský reťazec rýchleho občerstvenia Mr. Kebab tento rok v Česku otvorí dve prevádzkarne, do piatich rokov by chcel mať na susednom trhu najmenej 15 franšízových pobočiek.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Prvá sa otvorí v septembri v Kladne a ďalšia v novembri v Českých Budějoviciach. V budúcom roku reťazec plánuje v Česku otvoriť ďalšie tri alebo štyri pobočky, uviedol zakladateľ a výkonný riaditeľ franšízového systému Mr. Kebab Ľubor Lelovits.

Tento a budúci rok chce pridať tiež aspoň tri nové prevádzky na Slovensku. Prvú pobočku Mr. Kebab otvoril v Košiciach v roku 2005, na Slovensku má podľa svojho webu zatiaľ ešte ďalšie dve. Okrem kebabov ponúka tiež kuracie, syrové, zemiakové a zeleninové pochúťky.

Neprehliadnite

O rozšírení franšízového reťazca na slovenský trh sa stará spoločnosť Czech Retail Franchising Petra Kutíka a Ondreja Šlechtu, ktorí už spolupracujú so sieťou ovocných barov Fruitisimo alebo v minulosti s predajcom športového náčinia Sportisimo.

Návratnosť investícií je pri koncepte Mr. Kebab zhruba dva až tri roky, píše sa v tlačovej správe.

Najväčšiu sieť prevádzok rýchleho občerstvenia v Česku má americký McDonald's, ktorý do krajiny prišiel ako prvý v roku 1992. V súčasnosti prevádzkuje 95 reštaurácií priamo alebo prostredníctvom franšíz.

Jeho hlavný konkurent KFC má v Českej republike osem desiatok pobočiek. Medzi české firmy s najväčším počtom fastfoodových bistier patrí Bageterie Boulevard.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy fastfood, kebab, mr. kebab

Diskusia (0 reakcií)