Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Starbucks mieri do domácností. Spustí predaj kávy v obchodoch

12.08.2019, 10:00 | Veronika Rajničová | © 2019 News and Media Holding

Kaviarenský gigant sa rozhodol, že nechce byť prítomný len v priestoroch s logom morskej panny, no aj v slovenských kuchyniach a obývačkách. Spustenie predaja v maloobchode nevylučujú ani jeho konkurenti.

  • Tlačiť
  • 1

Na začiatku septembra uvedie Nestlé na trh nový rad káv Starbucks, ktorý si budú môcť spotrebitelia kúpiť v obchodných reťazcoch, vybraných elektro obchodoch a tiež online. Pripravuje varianty praženej, mletej kávy a kapsúl Nescafé Dolce Gusto. Nestlé tento krok vysvetľuje zvyšujúcim sa záujmom o „kvalitnú a dostupnú kávu“. Partnerstvom so Starbucksom si chce posilniť pozíciu na trhu. Do jeho portfólia už patria aj Nescafé a Nespresso.

Neprehliadnite

Až 93 percent všetkých vypitých šálok tohto obľúbeného nápoja je pripravených z kávy zakúpenej v maloobchode a prémiový segment rastie. Na jar tohto roka uviedli kávu Starbucks na viacerých trhoch západnej Európy a podľa Nestlé výsledky predaja dopadli nad očakávania pozitívne. Obdobný vývoj očakáva taktiež na území Slovenskej republiky.

Kávy typu Arabica budú dostupné v troch praženiach, na ktoré sú zákazníci zvyknutí z predajní (blonde, medium, dark roast). V rámci kapsúl budú v regáloch dostupné variácie na prípravu espressa, americana, latte macchiata, capuccina a caramel macchiata.

Geograficky dostupnejší

TREND oslovil aj konkurenčné reťazce s otázkou, či nechystajú podobný krok. 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy káva, McDonald's, Starbucks