Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Starbucks testuje poplatok za poháre. Za vlastné nádoby dostanú zákazníci zľavu

06.11.2019, 20:01 | TASR

Kaviarenská sieť Starbucks testuje v Nemecku poplatok 5 centov za jednorazové poháre, poplatok sa týka 26 kaviarní v Hamburgu a Berlíne. Peniaze chce Starbucks venovať na projekty ekologickej organizácie WWF v oblasti boja proti plastovému odpadu.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Starbucks

Európsky manažér Annick Eichinger na otázku agentúry DPA neuviedol, koľko pohárov Starbucks ročne vydá a koľko stoja. Podľa neho je cieľom zredukovať počet týchto pohárov. „Za každý nápoj, pre ktorý si zákazník prinesie vlastnú nádobu, bude zľava 30 centov,“ dodal.

Neprehliadnite

Táto zľava platí neobmedzene po celom Nemecku. Koordinátor WWF Bernhard Bauske uviedol, že každý jednorazový produkt prispieva k hromadeniu odpadu. Poplatok môže ľudí motivovať k prechodu na opakovane použiteľné poháre.

Starbucks tento poplatok zaviedol v júli vo Veľkej Británii a jeho prínos je podľa Eichingera sľubný. V súčasnosti je v Nemecku celkovo 162 kaviarní Starbucks.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Starbucks

Diskusia (0 reakcií)