Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kuriéri: Tovar môže meškať, do zahraničia radšej nič neposielajte

24.03.2020, 19:00 | Veronika Rajničová | © 2020 News and Media Holding

Bezpečnostné opatrenia v súvislosti so šírením koronavírusu spôsobujú v posledných dňoch extrémny nárast objednávok z internetových obchodov. Podľa DPD sa kuriérske spoločnosti dostávajú na hranicu svojich prepravných kapacít. V najbližších dňoch by zákazníci internetových obchodov mali počítať aj s tým, že sa doručovanie zásielok spomalí.

  • Tlačiť
  • 0

Oficiálne odporúčanie autorít znie – ostaňte doma. Pre kuriérov táto situácia znamená, že majú a budú mať plné ruky práce. Už pred hrozbou šírenia vírusu Covid-19 boli Slováci v porovnaní s okolitými štátmi jasnými lídrami v nakupovaní online. Teraz, keď musí väčšina sedieť s celou rodinou doma, sa tento trend ešte zintenzívnil.

Neprehliadnite

Obrat e-shopu Alza pri medziročnom porovnaní stúpol na Slovensku a v Česku o viac ako 70 percent, konkurent Mall pozoroval v posledných dňoch nárast predaja v sortimente rýchloobrátkového tovaru o 200 percent.

Rozvozy jedál posilňujú

Zabrať dostávajú aj kuriéri reštaurácií „Pri platbe za jedlo s donáškou domov sme [v čase od 5. marca do 18. marca  pozn. TRENDU] zaznamenali 10-percentný nárast,“ uviedla analytička Slovenskej sporiteľne Lenka Buchláková. Z analýzy banky ďalej vyplýva, že počas dvojtýždňovej karantény 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy e-commerce, kuriéri, Slovenská pošta

Diskusia (0 reakcií)