Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Po otcovi prevzal nábytkáreň. Potreboval však externého manažéra

01.03.2019, 11:00 | Lukáš Kvašňák | © 2019 News and Media Holding

Keď Samuel Krošlák prebral vlani vedenie rodinnej nábytkárskej firmy Krošlák, mal za sebou už päťročné pôsobenie v podniku vrátane pozície šéfa obchodu. Napriek tomu, že jeho otec a zakladateľ firmy najal externého manažéra na riadenie podniku a zaučenie syna do každodenného vrcholového vedenia fabriky, rýchlo sa ukázalo, že veci sa musia zmeniť.

  • Tlačiť
  • 1

Samuel Krošlák preto už po troch mesiacoch vo vedení rodinnej nábytkárne v Nitrianskej Blatnici angažoval do firmy nového krízového manažéra. Pôvodne to malo byť len na pol roka, no jeho angažmá predĺžil o ďalší rok. „Každá firma má kostlivcov v skrini, ktorých treba povymetať. Navyše sa v rodinnom podniku človek s firmou zrastie, žije s ňou takmer neustále, čo vedie k tomu, že prehliada problémy,“ vysvetľuje.

Neprehliadnite

Odchod kľúčového človeka

Najatý krízový manažér dostal za úlohu dať dokopy kľúčové oddelenie výroby čalúneného nábytku, kde pracuje takmer osemdesiat percent zamestnancov firmy. Dlhodobá šéfka tohto oddelenia krátko pred nástupom S. Krošláka do čela firmy odišla a jej náhradníčka nemala ešte dostatočné skúsenosti s riadením takého počtu ľudí.

„Cez referencie som našiel

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy nábytok, Rodinné firmy