Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tatra banka: Eliot mal byť prekážkou pre konkurenciu

09.03.2005 | mk

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

10.03.2005 | bubu

„Eliot bol pre nás prostriedkom, ako predísť príchodu určitých zahraničných internetových bánk na Slovensko. Nepredvídali sme žiaden veľký rozmach či vysoké výnosy. Ublížilo by nám však, keby na trh prišli dvaja či traja väčší poskytovatelia on-line bankingu,“ vysvetľoval dôvody založenia internetovej banky vlani v rozhovore pre TREND predseda Predstavenstva Tatra banky Rainer Franz.

- teraz im to už asi neprekáža... veď už získali všetkých klientov do TB, tak načo mať dva systémy, že :-)

10.03.2005 | pali

ja mam taky pocit, ze ludom, ktori vymyslaju nove produkty v tych nasich bankach, nikdy o nic ine neslo, iba o to, ako ****** co najviac ludi a zarobit co najviac do posledneho haliera.

na eliote som mal oba druhy uctov, obycajny i podnikatelsky, ktore som po zavedeni tych poplatkov hned zrusil. zdalo sa mi celkom fer, ked si banka neuctovala pred tym ziadne poplatky a na druhej strane nedavala ziadne uroky. akosi uz nato zabudli...

podobne ***** som zazil aj v inych bankach. napr. v csob ma nalakali otvorit si ucet, kde bolo vedenie zadarmo i vybery z bankomatov v inych bankach sa neuctovali, no akosi to fungovalo iba par mesiacov. potom samozrejme poplatky zaviedli. podobne skusenosti mam aj so slovenskou sporitelnou.

vsetci len ******* a ******* a *******....

kedy si bude moct clovek na slovensku otvorit ucet, na ktorom sa budu dat menit podmienky iba so suhlasom klienta a nie iba so strohym oznamenim o zmenach (najme co sa tyka poplatkov) zo strany banky??? (recnicka otazka, ze?)

11.03.2005 | bubu

Myslím si, že už by to mali definitivne vyriešiť tak, že Eliota úplne zrušia. Lenže im (TB) to vyhovuje, lebo je to pre nich lacná reklama.... Veď si treba iba všimnúť, ako v každom aj negatívnom článku ospevujú balíky ako napr. Tat*a Dynamic a tak. Že klientom de facto núkajú alternatívu eliota.... Len treba prejsť na ich "vyspelejší" TB internetbanking. Dovoľte sa mi zasmiať - neviem, čo je internetbankingu vyspelejšie ? Asi viac služieb to áno, ale inak je to úplne to isté čo bol (je???) eliot len v modrom.

Pre Paliho - myslím si a dovolím si oponovať - iba trochu - vieš poplatky odpustenie alebo zníženie - banky vnímajú ako marketingový ťah. Klient si musí byť vedomý, že nič nie je na "dobu neurčitú" a že zajtra sa to môže zmeniť. Je to bankové podnikanie - normálna vec v kapitalizme. Núkajú - a Ty buď berieš (platíš) alebo nie (ideš inde, alebo nejdeš nikde) a máš úspory doma..., účty platíš v hotovosti na pošte, atď. Banky v produktoch ponúkajú určitú službu (pohodlie pre klienta) za ktorú platíš poplatky. Treba iba hľadať takú banku, ktorá dá toto všetko za "primeranú a rozumnú" cenu. Pri dnešnej konkurencii nie je problém, myslím si.

bubu