Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ťažký rok pre Renault. Takto stratový bol pred desaťročím

14.02.2020, 14:10 | TASR

Renault zaznamenal vlani prvú celoročnú stratu za desaťročie. Dôvodom bol pokles tržieb a kríza partnerskej automobilky Nissan.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Renault

Čistá strata francúzskej automobilky za rok 2019 dosiahla 141 miliónov eur po zisku 3,3 miliardy eur v roku 2018.

Prevádzkový zisk klesol na 2,10 miliardy eur z 2,99 miliardy eur.

Tržby sa znížili o 3,3 % na 55,54 miliardy eur. Bez započítania vplyvu výmenných kurzov sa znížili o 2,7 %. Predaj padol o 3,4 % na 3,8 milióna vozidiel.

Prevádzkový cash flow z automobilových operácií bol vlani pozitívny a dosiahol 153 miliónov eur.

Renault v tomto roku počíta s tržbami na úrovni vlaňajška a prevádzkovou maržou v pásme 3 % až 4 %.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Renault

Diskusia (0 reakcií)