Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Telekom dá zákazníkom volania, SMS aj dáta na jeden deň zadarmo

14.05.2019 | ab

Diskusia (10 reakcií) Pravidlá diskusie

14.05.2019 | MyslimSiTo

za jeden den vypadku jeden den zadarmo?? ake zadarmo, ved za ten den kazdy riadne zaplatil. nahradite vypadok poskytnutim nahradnej sluzby. co tak nahradit skody sposobene vypadkom? este par takychto skvelych PR aktivit a zazalujeme Vas. idioti.

14.05.2019 | Piotr bin aLadin

Vam nikdy doma nevypadla elektrina, voda ci kablovka? Tiez ste potom volali po kompenzacii? Nechapem teraz tu vlnu hejtu na Telekom, mali poruchu, o ktorej sa snazil informovat a ktoru urgentne riesili a dokonca robia za vypadok kompenzaciu, ale ludia by najradsej chceli minimalne 100€, ty hamiznejsi sa dokonca vyhrazaju zalobou :-D

14.05.2019 | enko

asi to bude pre teba novinka, ale elektrarne pokial z ich viny nejde prud, tak musia nahradzat usle straty prip. skody, zjednodusene - podmienkou je samozrejme to, ze vypadok bol zavineny chybou distribucnej spolocnosti alebo sa jednalo o odstavku, ktoru dopredu nenahlasili... predstav si ze vinou "elektrarni" ti odidu citlive pristroje za niekolko 10 000 €, alebo taky vyrobny podnik, kde sa elektrina pouziva vo vyrobe, podobne to moze byt u Telekomu..su firmy ktore vyuzivaju ich sluzby na dosahovanie zisku, asi bude zalezat od toho, ake maju firmy s telekomom zmluvy, ale cim viac sa budeme na slovensku bit za svoje prava, tym lepsie..drzim firmam palce, aby sa pustili do telekomu, ak nie su s ich pocinanim spokojne

14.05.2019 | chr

enko má presne pravdu. Ale môj postreh z praxe . Telekom ma po vidieku veľmi zastaranú HW štruktúru . A vôbec do nej neinvestuje . Investuje len vo veľkých mestach typu Blava , Košice , Trnava , Bystrice..... A ostatok je v prdeli. A ich reakcia na kritiku na vidieku začína a končí na babe v Call centre slovami " viete ja s tým nič nezmôžem". Ale keď si pozriete reklamy , tak podľa nich máme už na zlodejsku 5G a prevádzkuje ju Telekom. Všetcu vidia len tento jeden veľký výpadok , ale tých menších o ktorých nik nehovorí nechce nikto vidieť. Takže hovorím aj ja , že sa treba domáhať svojich zmluvných požiadaviek a hoc aj žalobou na súde , aby sa páni zobudili a vrátili do reálneho života.

14.05.2019 | Piotr bin aLadin

Ja osobne mam pocit ze za poslednych 5-7 rokov islo pokrytie signalom aj rychlost mobilneho internetu vyrazne hore, a to aj na vidieku. Ale ano, vidim to zo strany zakaznika, HW vybavenie Telekomu nevidim. Osobne ma rozculuje ten humbuk ktory sa rozputal ohladom tohto vypadku (staci pozriet diskusiu pod piatkovym vyjadrenim Telekomu o vypadku). Samozrejme ak niekto ma business zmluvu je jasne ze ma pravo na nahradu skody podla zmluvnych podmienok, ale bezny zakaznici by si mali uvedomit ze je to sluzba ktora moze vypadnut pre poruchu HW.

14.05.2019 | NasLinux

Keby si videl hlbsie, tak by si zistil, ze:
1. Hoci ma Telekom super zisky, nic na Slovensku v podstate neinvestuje
2. Schopnych technikov prepusta, managerov prijima
3. Otravna reklama o "super sluzbach a pokryti" pomaly vyskakuje aj detom z vankusa
4. Hoci su pravdive, spravne a vcasne informacie strategicky parameter pre dnesne fungovanie sveta, Telekom zaujima ich bezchybne sprostredkovanie len do okamihu platenia faktury.
...
5. A ked je pruser, tak sa k nemu postavia ako male deti bez zodpovednosti a cti

14.05.2019 | zajo-

to je vlastne akoby nič, lebo vtedy sa nedali využívať služby...

14.05.2019 | gaben

Celý problém v Telekome bol, že v skutočnosti neboli ani schopní na svojej domovskej (uvítacej) stránke informovať zákazníka (klienta), že nejaký celoslovenský výpadok mobilnej siete vôbec je. Na zastávkach, v autách, v MHD ste videli ľudí, ako nervózne reštartujú svoje mobily, a hromžili na svoje aj nové MT, nevedeli, či sa im pokazili. Na zákaznícku linku ste sa nedovolali...., a ten, kto mal prístup na internet v práci, na stránke Telekomu nič nezistil, ako keby sa nič výnimočné v ich sieti neudialo. Prvá reakcia od Telekomu prišla na svojej stránke až po vyše dvoch hodinách, a to schované dole vo fóre, kde sa zákazníci pýtali, čo sa vlastne deje.
Takáto udalosť a informácia k nej by sa mala dať ihneď na začiatok úvodnej stránky, a nie ututlávať ju a schovávať!!!!

Telekomunikační operátori sú strategickým podnikom a z toho im plynie aj povinnosť oznámiť a informovať. Tým, že sú strategickým podnikom, mali využiť bezodplatne informovať cez iné média (rozhlas, televízia)....

14.05.2019 | NasLinux

Zazime to spolu. V najlepsej sieti nic nie je nemozne ...
Aj nadalej sa spoliehajte na pekne reklamy a zverte svoja data cloudu. Mozno, ze ich este niekedy uvidite ... vsak v najhorsom povedia sorry.

15.05.2019 | EuroSMS

Globalny vypadok ma vazne nasledky. Tiesnove volania, bezpecnostne/kamerove systemy, vyroba, eGov, eHealth, banky...
Mozu dakovat Bohu, ze sa nic zavazne nestalo. Na druhej strane ide o znepokojivu situaciu. Nemoze mat kazdy vsetko redundantne.