Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Terno nalieva do reťazca Kraj ďalšie milióny. Expanduje už aj do regiónov

20.03.2019, 12:00 | Marek Legéň | © 2019 News and Media Holding

Retailová skupina Terno pokračuje v expanzii s konceptom supermarketov Kraj. V tomto roku ho plánuje potiahnuť už aj do regiónov. Prvú predajňu mimo Bratislavy otvára v apríli v Trnave, nasledovať by mali obchody v Prievidzi, Moste pri Bratislave či Novej Dedinke. V pláne je tiež Nitra.

  • Tlačiť
  • 0

Koncept supermarketu Kraj predstavilo Terno vlani v marci, prvú predajňu otvorilo v Devínskej Novej Vsi. Vyrástla premenou pôvodného supermarketu Terno, podobne ako väčšina ďalších bratislavských prevádzok.

Zatiaľ jedinou novou lokalitou je zrenovovaný podchod na Trnavskom mýte. Potraviny Kraj v súčasnosti zamestnávajú 177 ľudí.

Za prvý rok budovania novej značky otvorilo Terno osem predajní Kraj s celkovou investíciou sedem miliónov eur. Najnovší obchod s predajnou plochou 482 štvorcových metrov pribudol v marci na Drieňovej ulici v Ružinove. V rozmedzí tristo až šesťsto štvorcových metrov by sa mali pohybovať aj ďalšie plánované prevádzky.

Neprehliadnite

„Ambíciou Kraja je byť celoplošne fungujúcim reťazcom. Na tento rok máme nachystaných 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Kraj, supermarket, Terno

Diskusia (0 reakcií)