Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Terno štartuje nový koncept potravín Kraj, sľubuje vyššiu kvalitu i platy

25.01.2018, 06:12 | Marek Legéň | © 2018 News and Media Holding

Skupina Terno finišuje s prípravami nového konceptu potravín s názvom Kraj. Chce v ňom priniesť viac špecialít a kvalitných výrobkov od regionálnych dodávateľov, ako aj širší výber zdravého sortimentu. Prvé dve predajne v novom šate plánuje otvoriť na jar.

  • Tlačiť
  • 1

Prvý obchod Kraj s predajnou plochou viac ako 1 250 štvorcových metrov by mal štartovať koncom prvého štvrťroka v bratislavskej Devínskej Novej Vsi. Vznikne po komplexnej rekonštrukcii objektu, v ktorom do konca vlaňajška Terno prevádzkovalo jednu zo svojich rovnomenných predajní.

Neprehliadnite

O pár týždňov neskôr pribudne druhý Kraj (predajná plocha viac ako tisíc štvorcov), tiež v Bratislave, v novej Petržalskej tržnici. Vyrastá na Bratskej ulici na mieste, kde do vlaňajšieho leta fungoval väčší supermarket Terno.

Po dvoch supermarketoch sa Terno pustí do vytvorenia prvej prevádzky Kraj v segmente „convenience“. S novým konceptom tak Terno počíta tiež pre menšie obchody. „Popri remodelingu budeme tento rok otvárať aj ďalšie nové predajne pod touto značkou,“ hovorí pre TREND.sk výkonný riaditeľ Terna Stanislav Čajka.

Podľa S. Čajku Kraj prinesie Slovákom trendy kvalitného, zdravého stravovania a životného štýlu, domáce potraviny s jasným pôvodom, zložením a zaujímavým príbehom. Dôraz kladie na to najlepšie z krajov Slovenska, ale aj z iných výnimočných regiónov. Ako príklad uvádza mäsiarstvo Bognár, Pivnicu Radošina či pekáreň Fertucha. „Kraj bude inšpiratívny, s moderným a hravým dizajnom,“ tvrdí S. Čajka, ktorý v minulosti šéfoval slovenskému Lidlu.

Nadštandardné platy

V prvých dvoch prevádzkach s označením Kraj vznikne celkovo približne stovka pracovných miest. V novej sieti si Terno zakladá na starostlivosti o zákazníka, preto má aj vyššie nároky na zamestnancov, čomu bude zodpovedať aj vyššie mzdové ohodnotenie.

Firma hľadá do Kraja ľudí na rôzne pozície od zástupcu vedúceho, cez mäsiara, pekára, pultového predavača až po pokladníka či skladníka. Na bilbordoch k náborovej kampani láka na nadštandardný garantovaný mesačný plat až do výšky 1 300 eur.

Pripravovaný koncept potravín KrajZdroj: Krajpotravin.sk

Expanzné plány

Skupina Terno patrí do portfólia spoločnosti Sandberg Capital, ktorú kontroluje ex-partner finančnej skupiny J&T Martin Fedor. V súčasnosti prevádzkuje predajne pod tromi brandmi – supermarkety Terno, Hypernova a samoobsluhy Moja Samoška, celkovo zhruba 110 predajní.

Po konsolidácii biznisu v uplynulom období má Terno našliapnuté na rozvoj. V tomto roku štartuje expanziu, pri ktorej sa chce sústrediť najmä na regióny mimo hlavného mesta.

Viac o plánoch Terna, pripravovanej expanzii a ďalších témach si môžete prečítať v rozhovore s jeho generálnym riaditeľom Stanislavom Čajkom v najnovšom vydaní TRENDU (4/2018).

  • Tlačiť
  • 1

Tagy Kraj, reťazce, supermarkety, Terno