Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Britské Tesco zvýšilo ceny vyše tisíc produktov. Viní za to tlaky aj Lidl

24.07.2019 | Adrián Berecz

Diskusia (8 reakcií) Pravidlá diskusie

24.07.2019 | Palmar

Hlavne nech nepredávajú poľské svinstvo, na cenách nezáleží

26.07.2019 | Truhlik999

Vo VB poľské shift nepredávajú, to je určené len pre nas

28.07.2019 | lvan Petráš

No neviem. Keď som tam bol pred 11 rokmi, tak tam mali špeciálny regäl s poľskými potravinami. Poľský chlieb vtedy kupovali aj Slováci, Češi a Maďari. Ja si pamätám poľské zavináče, niektoré mäsové výrobky. Najviac poľských potravín predáva u nás Lidl a zákazníci si nesťažujú.

29.07.2019 | shaggy

Presne! My chceme len slovenské svinstvo! Slovenský odpad, najlepší na svete!

25.07.2019 | HlasNaHlas

Na cenách záleží, a poľský ani iný zahraničný tovar mi na našich pultoch neprekáža.

27.07.2019 | Zakerný

článok je o Tescu v Británii, nie na Slovensku

28.07.2019 | martin33

Celkom inovativny pristup, bojovat s konkurenciou ako Lidl zvysovanim cien :-)

28.07.2019 | gejza77

LIDL nie je konkurenciou .... oni na rozdiel od TESCO majú akciový tovar len v letáku a nie na regáli a majú niekoľkonásobne užší sortiment než TESCO .... pokiaľ chcem nakúpiť všetko, čo mám na nákupnom zozname a nemienim kupovať poľský odpad, tak sa LIDL-u vyhnem veľkým oblúkom v ktorejkoľvek krajine ....