Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Toto je 50 značiek, ktoré milujeme. V prvej desiatke sú Lidl aj Netflix

26.03.2019, 15:48 | Marek Legéň | © 2019 News and Media Holding

Zábava a voľný čas, logistika a rýchle občerstvenie. Toto sú tri sektory, v ktorých majú ľudia na Slovensku najlepšiu skúsenosť so značkami. Vyplýva to z novej štúdie poradenskej spoločnosti KPMG, ktorá sa pozrela na zákaznícku skúsenosť Slovákov optikou šiestich rozhodujúcich pilierov.

  • Tlačiť
  • 0

Medzi sektormi sa vyšvihlo na neohrozené prvé miesto odvetvie zábavy a voľného času. Do top 50 sa zmestili značky Netflix, Cinemax, Cinema City aj Ticketportal.sk. Zákazníci si na nich vážia, že im dokážu priniesť kvalitný zážitok. Chvália si bezproblémovosť, ochotu, príjemný personál či nadštandardné služby a spoľahlivosť.

V druhom ročníku štúdie spoločnosť KPMG vyspovedala viac ako 2 800 respondentov, ktorí hodnotili svoju zákaznícku skúsenosť s viac než 120 značkami v desiatich sektoroch. Dáta sa zbierali v treťom štvrťroku 2018.

Neprehliadnite

Do úvahy sa brali výpovede ľudí, ktorí sú klientmi konkrétnych značiek alebo aspoň boli v interakcii s nimi za posledného pol roka. Značka mohla byť zaradená do finálneho hodnotenia, ak dosiahla aspoň sto zákazníckych odpovedí.

Zdroj: KPMG

Meranie v štúdii sa odvíja od hodnotení respondentov v šiestich pilieroch zákazníckej skúsenosti, ktorými sú personalizácia, integrita, očakávania, čas a úsilie, riešenie problémov a empatia. Dosiahnuteľné maximum v každom z nich bolo desať bodov.

Top 50 najobľúbenejších značiek na Slovensku
Poradie Značka Sektor
1. Martinus maloobchod
2. Panta Rhei maloobchod
3. Yves Rocher maloobchod
4. Lidl reťazce s potravinami
5. RegioJet cestovanie a hotely
6. Kaufland reťazce s potravinami
7. dm drogerie markt maloobchod
8. Netflix zábava a voľný čas
9. Ikea maloobchod
10. Cinemax zábava a voľný čas
11. Dráčik maloobchod
12. Decathlon maloobchod
13. Cinema City zábava a voľný čas
14. Fio banka finančné služby
15. Minit rýchle občerstvenie
16. O2 telekomunikácie
17. Slovnaft maloobchod
18. Zlavadna.sk maloobchod
19. UPS logistika
20. GLS logistika
21. Hornbach maloobchod
22. Starbucks rýchle občerstvenie
23. Ticketportal.sk zábava a voľný čas
24. Datacomp maloobchod
25. 101 Drogerie maloobchod
26. dpd logistika
27. DHL logistika
28. Ugo rýchle občerstvenie
29. New Yorker maloobchod
30. TNT logistika
31. Tchibo maloobchod
32. H&M maloobchod
33. Tatra banka finančné služby
34. Alza.sk maloobchod
35. Slovenská sporiteľňa finančné služby
36. Shell Slovensko maloobchod
37. OMV maloobchod
38. Jysk maloobchod
39. mBank finančné služby
40. Mall.sk maloobchod
41. Nay maloobchod
42. Metro reťazce s potravinami
43. KiK maloobchod
44. Hej.sk maloobchod
45. FAnn parfumérie maloobchod
46. Zara maloobchod
47. Tesco reťazce s potravinami
48. Pelikan.sk cestovanie a hotely
49. Sportisimo maloobchod
50. SPP energetika
PRAMEŇ: KPMG (štúdia zákazníckej skúsenosti)
  • Tlačiť
  • 0

Tagy KPMG, zákaznícka skúsenosť, značky

Diskusia (0 reakcií)