Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Trendom v e-commerce je doručenie zásielky do výdajného miesta

09.09.2019, 00:05 | PR

Inzercia | E-commerce ovplyvňuje naše životy viac, než si pripúšťame. Dostupnosť nákupu v móde 24/7 a doručenie zásielky tam, kam potrebujeme, ovplyvňuje zásadne nákupné správanie spotrebiteľov.

  • Tlačiť

Príjemca chce mať svoju zásielku čo najskôr, chce byť informovaný o priebehu prepravy, očakáva možnosť sledovania zásielky na internete, či informáciu o časovom okne, v ktorom bude zásielka doručená. Alebo jednoducho čakať nemôže a potom je tu „šikovné“ výdajné miesto, hneď vedľa v obchode, kde na neho naopak jeho balík počká.

„Medzi našich zákazníkov patrí množstvo veľkých, ale aj tisíce menších e-shopov. Preto môžeme kvalifikovane uviesť, že táto služba je úspešná. Počty zásielok, ktoré doručujeme do našej siete výdajných miest Geis Point rastú medziročne o desiatky percent,“ uvádza Naďa Bohinská, projektová manažérka produktu Geis Point a marketingová špecialistka skupiny Geis na Slovensku. Doručenie do výdajného miesta je jednoznačne konkurenčnou výhodou e-shopu. To potvrdzuje aj záujem o implementáciu Geis Pointov priamo do nákupného košíka e-shopu, ktorú skupina Geis ponúka. Modul Geis Point je tiež súčasťou väčšiny dostupných e-shopových platforiem.

Aj vaša prevádzka môže byť Geis Pointom

„Výdajné miesta Geis Point prevádzkujú naši partneri, ktorí by mali spĺňať kritérium dobrej dostupnosti, vhodnej otváracej doby a dostatočnú kapacitu pre uskladnenie zásielok. Spolupracujeme ako s reťazcami, ktoré prevádzkujú viac predajní, tak s frančízami, či jednotlivcami. Neustále sa našu sieť snažíme rozširovať o zaujímavé, či strategické miesta a aj vaša prevádzka sa môže stať Geis Pointom,“ hovorí Naďa Bohinská.
Všetko funguje on-line. Jediné, čo partneri, respektíve prevádzkovatelia Geis Pointov potrebujú, je stabilné pripojenie na internet. Väčšinou obsluha využíva PC, alebo tablet, ale webová aplikácia pre Geis Pointy je upravená aj pre chytrý telefón, vrátane možnosti skenovania zásielok. Žiadne zvláštne požiadavky Geis na prevádzkovateľa výdajných miest nemá.
„Práca s našou on-line aplikáciou je veľmi jednoduchá a rýchla. Softvér pre prevádzku výdajného miesta vrátane zaškolenia obsluhy poskytujeme bezplatne. Výhodou pre prevádzku je okrem ďalšieho zdroja príjmov najmä to, že okruh zákazníkov sa efektívne zvýši o tých, ktorí si zásielku prídu vyzdvihnúť,“ dodáva Naďa Bohinská.

Ako to funguje?

Geis informuje príjemcu zásielky  prostredníctvom SMS a e-mailu o vyzdvihnutie jeho tovaru z e-shopu (informácia obsahuje meno odosielateľa, výšku prípadnej dobierky a unikátny PIN na vyzdvihnutie zásielky) a potom o doručenie do konkrétneho Geis Pointu (opäť so všetkými potrebnými informáciami). Zásielka je vydaná obsluhou výdajného miesta práve na základe PIN kódu (vyzdvihnúť balík tak môže aj poverená osoba).

Kým si príjemca balík vyzdvihne, dostane až dve upozornenia. V prípade, že nedôjde k vyzdvihnutiu počas 7 dní, Geis zásielku preberie z výdajného miesta späť a doručí odosielateľovi. Úspešnosť vyzdvihnutia je vysoká, 90 % zásielok si príjemcovia vyzdvihnú už v prvých 3 dňoch po prijatí vo výdajnom mieste. Doručovanie do Geis Pointov prebieha rovnako, ako doručovanie na súkromnú adresu prostredníctvom rozvozovej siete Geis, čiže každodenne.

Výdajné miesta Geis Point nájdete nielen vo veľkých mestách a nákupných centrách, sieť zahŕňa aj menšie mestá alebo dokonca väčšie dediny. „Našim cieľom je spojiť výhodu dobrej dostupnosti s voľbou času vyzdvihnutia tak, aby si príjemcovia aktívne, respektíve sami vyberali doručenie do výdajného miesta, pretože je „len“ pár metrov od ich domova,“ uzatvára Naďa Bohinská.

Viac informácií na: www.geis-group.sk

  • Tlačiť

Tagy PR články