Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Utrpenie starého novinára: Život medzi deťmi v start-upe

27.05.2016 | Jozef Tvardzík

Diskusia (10 reakcií) Pravidlá diskusie

28.05.2016 | Andrej_sk

Zaujimave citanie. Ale niekedy mi firemnou kulturou pripominaju klasicke medzinarodne firmy na Slovensku - hlbokomyselne povinne slogany na stenach, jeden meeting za druhym, hura-menezment, praca od vidim do nevidim, mrte prenasanej dovolenky, lebo vzdy sa nieco smrtelne dolezite deje,... Len tie cukrikove stojany a pingpongove stoly chybaju :(

29.05.2016 | tono.hajduk

Ak je firma za hranicou vymyvania mozgov, tak ako je to popisane v clanku, tak neprezije z jednoducheho dovodu - ostanu v nej len hlupaci.

29.05.2016 | Pavel Šimon

No skús sa na to pozrieť z ďaleko širšieho pohľadu. A zistíš, že "podobné" praktiky sa dejú na úrovni ďaleko väčších skupín. Inak by voľby nemohli dopadnúť tak ako dopadajú.
A aj v tej firme zostane pár chytrých, najmä tí čo nemajú empatiu a svedomie. Tí potom budu ryžovať na tých hlupákoch.
Bohužiaľ tá kniha sa dotýka ďaleko horšej krízy ako je "start-up" alebo predaj ping-pongových stolov.

29.05.2016 | tono.hajduk

suhlasim s dovetkom o krize, na to ci preziju mam svoj nazor - nakoniec, ak su ludia co im zo seba robit vola vyhovuje, tak sa mozu v hura spolkoch uplatnit .. bohuzial po kazdom zure pride opica ..

29.05.2016 | bluehen

tato kniha sa mi javi ako riadny brak, autorovi smrdia peniaze ktore niekto priniesol do firmy - ci uz ten kto realne financuje startup pred vstupom na burzu alebo generuje trzby a pisanie blogov to veru tazko bude, skor to bude nie tak celkom zly produkt, smrdia mu cukriky, sprchy, nepreplacanie dovoleniek ako sorry... tehotne zeny maju smolu vsade - iskra im zhasla ak nie su nejako vynimocne malokto kto hybe veci dopredu ich chce do timu

29.05.2016 | LPB

Asi si nikdy nerobil vo firme, ktorú vlastnia, aspň čiastočne, Amíci. Žiaľ, ten ich štýl (menežmentu) vnucujú všetkým. Ani Nemci netrpia takým pocitom nadradenosti. A každý sa im pchá do otvorov, lebo... bubáky, nekonečno bubákov. Mission and vision... aké výstižné.

30.05.2016 | Andrej_sk

Neverim. Neverim, ze amici su horsi ak nemci, vratane rakusakov. Americky menezment som nazazil. Ale tie nemecke ano. Buzeracia a nadradenost najhrubsieho zrna. Myslia si, ze bez nich ani zo stromov nezideme.

30.05.2016 | muchomuurka

Kto hýbe veci dopredu nechce tehotné. A presne to bude vplývať na našu budúcnosť najviac. Keď sa dnešná generácia dožije staroby, pochopí načo boli tie tehotné ženy dobré. Zopár neempatických ľudí bude mať dosť prostriedkov na seniorskú starostlivosť no väčšina si zlizne plody týchto pristupov. Za generáciu sa na take komentáre a taktiky budete dívať inak.

03.06.2016 | niki28

úplne s Vami súhlasím

03.06.2016 | niki28

skúste to povedať svojej mame