Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Už to nie sú ponuré predajne. Zákazník ani nerozozná, čo je diskont

08.02.2019 | Marián Leško | Marek Legéň

Diskusia (6 reakcií) Pravidlá diskusie

08.02.2019 | Emasculate

Je to stupidny nazov ze ‘diskont’. Ten by platil ak by sme tu zaroven mali high-end potraviny co nemame. Na slovensku je diskont - v zmysle nizky standard, absolutne vsetko. Akurat su velke diskonty ktore maju vacsiu selekciu shitu (Tesco, Billa, Kaufland), a su tie s mensou selekciou.

Je len nahoda ze Lidl to vie robit najlepsie lebo najviac prevzali zo zapadneho modelu materskej firmy. Taka Billa sa s tym nesrala, z Rakuska im doviezli akurat tu obriu plastovu tasku na stlpe a povedali, chlapci tu mate reklamnu tabulu, zacnite predavat zradlo. Cokolvek co zozeniete a co slovac kupi. Dovi dopo. Obcas mozno pride kamion z osterajchu a vyklopi im za predajnou nejake speciality tesne pred expiraciou na prebalenie a dopredaj. Inac rydzo slovensky model.

08.02.2019 | steve555

Presné a výstižné .

08.02.2019 | Korejcan

Ste ma predbehli :)).

Vnimam to hlavne v odevnom odvetvi. Absolutne neviem najst kvalitne oblecenie a topanky na Slovensku a uz to presiahlo take medze, ze si nechavam dovazat zo zahranicia, pripadne tam osobne chodim.

Zboznujem ten pohlad ludi ked povedia ze si kupili drahe 80eurove topanky k obleku a pritom kvalita 1/10. Ked im poviem ze ja mam za 160 a to je len startovacia cena do sveta kvalitnych panskych topanok, tak neveria :)))

09.02.2019 | ivansk

to sa v divných kruhoch pohybuješ, zmeň okolie. za 80 eur si kupujem adidasky v akcii a nie topánky k obleku a to nie som žiadny menežér.

09.02.2019 | martin33

Nikdy som nedal za topanky viac ako 50 euro a aj pri castom noseni mi vzdy vydrzali minimalne 3 roky.

09.02.2019 | beauty

Hmm, základom ich rentability e predovšetkým to, že si z trhu vyberajú len hrozienka, alebo ste už videli Lidl a spol niekde na dedine s nízkou kupyschpnostou a dráhou logistikou?