Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Večera v skate parku alebo v divadle? Koncept gastra Forbidden Taste skončil

16.04.2019, 19:00 | Jozef Tvardzík | © 2019 News and Media Holding

Pred šiestimi rokmi postavili koncept reštaurácií naruby. Mladí Slováci v Prahe Martin „Tino“ Hrnčiar (na fotografii vľavo) s manželkou Ivonou a biznis partnerom Petrom Henešom si povedali, že reštaurácie sú nuda. Na tomto slogane postavili koncept zážitkovej gastronómie šitej na mieru. Svoj biznis nedávno nečakane stopli.

  • Tlačiť
  • 0

Základom brandu Forbidden Taste (Zakázaná chuť) bola kreativita a štýl cielene zahalený rúškom tajomstva. Tajná lokalita. Menu plné experimentov a vždy noví ľudia. Bola to pop-up večera, ktorá bola vždy iná a mohla kombinovať adrenalín, divadlo, hudbu a zábavu pri netradičnom jedle.

Každá večera sa odohrávala na netradičnom mieste. Hostia nikdy vopred nevedeli, kde presne. Registrovaní a vybratí návštevníci sa to dozvedeli až v deň konania akcie esemeskou a e-mailom. Mohlo to byť na moste, v skate parku, hangári alebo v obchode.

Prvú degustačnú večeru zažilo tridsať hostí v máji 2013 v opustenej pražskej trafostanici. Od organizátorov dostali takúto SMS: „Forbidden time & place: Dnes 18:50-19:05 pred stanici metra Malostranská. Hľadajte dámu, ktorá sa nebojí ohňa. Ona vás navedie ďalej na Forbidden Taste.“ Tou dámou bola nakoniec ich kamarátka Lenka, ktorá mala v ruke hasiaci prístroj.

Jeden zážitok, jedna skúsenosť

Podobných eventov odvtedy zorganizovali v Prahe a Bratislave dve stovky. V Bratislave mala názov On the Move a bola to večera v tréningovej hale pre extrémne športy Hangair, ktorá ešte nebola otvorená pre verejnosť.

Neprehliadnite

Ďalšie akcie sa uskutočnili napríklad uprostred najväčšieho skateparku v Prahe, v divadle, na najvyššom poschodí prázdnej kancelárskej budovy, alebo v utajenej sále, ktorá v minulom storočí slúžila ako jedáleň.

Netradičnému miestu bolo vždy na mieru pripravené netradičné menu, ktoré

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Forbidden Taste, Poctivci v jedle, reštaurácie

Diskusia (0 reakcií)