Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Volkswagen investuje prvú miliardu do elektromobilov. Nie na Slovensku

02.09.2019 | Radovan Žuffa

Diskusia (9 reakcií) Pravidlá diskusie

02.09.2019 | Staromestsky bonvian

Sicko okej, ale dobitie ekvivalentu 120km od ZSE stoji 8euro. To je viac ako konvencny pohon, plus rychlonabijaciek je len par.. kde to akoze nabijeme..?

02.09.2019 | Truhlik999

No a?

Spalovaky budu od 2030 zakázané, takze na vyber mat veľmi nebudeš.

A este nezabudni na 50% spotrebnú dan ficovi.

To budes mat za priateľských 12€ za 120 km.

Ziadne socky na cestách!

02.09.2019 | Roman Kanala

Kúpiť dom, na streche solárne panely, v pivnici konverter a baterky a ste nezávislí od alobalu.

Mňa zaujalo iné. Do akej miery je lokalizácia závodu v Nemecku výsledkom strategických úvah a do akej miery za to môže Fico s jeho prestrelenou minimálkou? Vof Košicoch by bolo treba veľkého zamestnávateľa ako soľ.

02.09.2019 | Truhlik999

Neboj sa, to je politika.
Podporujú domácu ekonomiku - to u nas nepozname

02.09.2019 | Julo 2018

to nie je o minimálke , ale o tom, že by museli zavrieť továrne v Nemecku. Už to hrozilo oplu, a tak ho kúpili späť od američanov. Na rozdiel od Slovenska vedia že treba najprv vlastných ľudí zamestnať a nie urobiť závislými na niekom komu môže byť raz jedno čo sa stane - posledný nech zhasne a zabuchne dvere. vláda dobre vie, že lepšia " injekcia " nemeckej fabrike ako platiť kopu nezamestnaných prípadne daňové prázdniny cudzej firme na ktorú nemajú vplyv.
A do Košíc by aj tak nešli , je to ďaleko pre transport do montovne.

02.09.2019 | @@@

no jasne ved VW ma 288tisic zamestnancov (čo je 45% všetkych zamestnancov VW) v nemecku a maju dobre platy tym padom takto podporuju nemecko lepšie ako slovensko ved na slovensku vedenie firmy nežije tak prečo by aj malo :D :D :D

03.09.2019 | Runforfun

Kde by sme boli dnes bez VW?? Ktorí slovenskí podnikatelia platia ľudí lepšie ako VW?

03.09.2019 | Jaro Polakovič

Elektromobil nie je o udrzatelnosti.

03.09.2019 | LPB

Všetci sa spoliehajú na zázraky v technológiách. A tých milión manažérov nie a nie ich priniesť. Oni vedia maximálne tak vylobovať dotácie a nové dane.