Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Volkswagen naháňa kupcov. Ponúkne elektromobil už za 13-tisíc

23.03.2020 | Radovan Žuffa

Diskusia (9 reakcií) Pravidlá diskusie

23.03.2020 | Truhlik999

Nuz, doposiaľ predstavili presne 0 použiteľných ev.

Aktuálne nedokážu konkurovať ani obstaroznek technike Nissan.

Tesla a Kia sú roky vpredu.

Id3 ako zázračný model stále ešte nie je v predaji.

Zdá sa, že skonštruovať ev je pre taký gigant neriešiteľná úloha.

Zaváňa to riadnym priserom pre eu ekonomiku.

23.03.2020 | PaloK

Ale coby. Dristy im idu rovnako dobre, ako Tesle. Dal by som 1MLD EUR kazdej EU automobilke, ak ich oficialne prehumpluje kvoli pojazdnym baterkam. Tiez 100 MIO EUR kazdemu, kto vyhlasi, ze chce zo vzduchu vyrabat baterie a recyklovat ich rozpustanim v posypovej soli.
Naopak, kazdeho majitela auta so spalovacim motorm zatazit danou 2eur rocne x vykon motora v kW, nech sa smradi naucia jazdit na ... kolobezkach.

24.03.2020 | MG151

Zasa kecy adekvátne tvojmu nicku. Ja už 2 roky jazdím na tom "nepouziteľnom" ev od VW a som spokojný. A keďže aj staršie auto mám od VW, tak by som určite nechcel ev od Kie.

24.03.2020 | Truhlik999

ok. tak napis aka je realita.
Aky model, aka spotreba, aky dojazd, ake nabijacie rozhranie.

24.03.2020 | Andrej_sk

Bmw i3. Bateria 42 kwh, Dojazd cca 300 km, ale pouzivane ako mestske vozidlo a okolie BA, cize udaj pre mna nepodstatny. Do chorvatska s nin nepojdem, do Viedne v pohode zajdem, na nase zapchy ideal, Kazdy druhy vecer (ak jazdim denne) pre pokoj v dusi zastrcim do klasickej a rano sadnem. 100 km je nabitych uz za hodinu. Rychlonabijacku som pravdupovediac este nepouzil, zrychlenie 7,3 kmh. Co si viac zelat?
Ak by som chodil po Slovensku, kupim i3 rexa s benzinovym generatorom.
Rozhodoval som sa medzi Leafom a tymto, asi by som aj s Leafom bol spokojny. VW som neskusal.

24.03.2020 | 1+1 = 1

no a teraz mi povedz ako pojdes do toho Chorvatska alebo lyzovat do AT, do tatier, babke na vychod?

jaj, budes mat DRUHE!!! spalovacie auto. Takze super, namiesto jedneho auta, ktore vacsine postacuje si musim kupit dalsie. Obsadit dve parkovacie miesta, poplatky, zivotne prostredie .... xy zbytocnych enviro "nebenefitov". Tak to je teda uspora jak ...

24.03.2020 | Andrej_sk

Na vychode nikoho nemam, cela moja rodina je v okruhu 105km, vratane tej na cintorinoch. Nelyzujem. Do Tatier ani zadarmo. Tlacit sa mozem aj v BA. Na dovolenky zasadne autom nechodim. Cize dakujem, dokazem si sam zhodnotit svoje potreby a podla toho vybrat vhodny prostriedok.

Parkujem vo vlastnej garazi a na vlastnom pozemku som schopny zaparkovat dalsie 2 auta. V praci mam tiez miesto na parkovanie. Cize aj keby som mal fyzicky 4 auta, ale v priestore a case mozem vzdy sediet len v jednom, cize si zrejme stojis na kabli, ked tu trepes, ze produkujem tym padom emisie za 2 auta a viac nicim zivotne prostredie. Este aj to parkovacie miesto mimo moj domov mozem vzdy zabrat len jedno. Nick si si skutocne vhodne vybral.

25.03.2020 | 1+1 = 1

to bolo obrazne napisane ... Vobec som nereagoval na tvoj nakup, ja ta totizto nepoznam, len si viem teraz trochu predstavit co si za cudo.

Ja hovorim, ze tieto auta nemaju pre bezneho cloveka s realnymi problemami este miesto.
btw. emisie sa neprodukuju iba prevadzkou ale aj vyrobou. A na ostatne nebude reagovat, lebo nechapes zmysel diskusie. Nie kazdy ta chce hanit a obvinovat, tak nabuduce nebud taky vztahovacny

25.03.2020 | Andrej_sk

nie som vztahovacny, ale milujem expertov na vsetko, ktori druhym radia, co maju pripadne nemaju robit.
Kazdy normalny clovek vie zvazit, co je prenho dobre a co nie. "bezny clovek" a "realne potreby" je tak subjektivne pomenovanie ze az.
Taketo auto praveze ma pre bezny zivot vo velkomeste opodstatnenie, ako aj ine krajiny dokazuju. 5x tyzdenne do prace a domov, cestou supermarket. Ideal. Ale nie ked niekto potrebuje vozit vzduch v SUV alebo kombiku len preto, lebo na velku noc a na vianoce ide na vychod ci do tatier. Na to stacia aj pozicovne aut. Ale k tomuto mysleniu sme este nedospeli.
A ked budem moct pouzit MHD tak, ze mi cesta do prace nebude trvat 2 hodiny nameisto 20 minut autom, tak velmi rad sa ho vzdam.
S tymi prupovidkami, akoze tieto auta viacej znecistuju vyrobou, s tym na mna nechod. Akakolvek masova vyroba je skodliva, este aj keby sa z bambusov vyrabali.
Samozrejme, vyroba energie produkuje emisie - lebo radsej dotujeme bane. S obnovitelnymi zdrojmi sme este ani len poriadne nezacali.