Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Webnode, najjednoduchšie riešenie pre webovú stránku

12.06.2019, 00:00 | PR

Inzercia | Medzinárodná spoločnosť Webnode pôsobí na slovenskom trhu už viac ako jedenásť rokov.

  • Tlačiť

V súčasnosti za  jej chodom stojí viac než 100 ľudí, ktorí sa starajú o bezproblémovú činnosť všetkých stránok. Zastúpenie má vo viac ako 40 krajinách po celom svete. Vďaka nej si založilo internetovú adresu už viac ako 30 miliónov používateľov.

Webnode ponúka vlastnú doménu, hosting a množstvo moderných a štýlových šablón, ktoré si podľa svojej potreby prispôsobíte. Vďaka naozaj jednoduchému používateľskému prostrediu je možné vytvoriť si svoju osobnú stránku, internetový obchod alebo firemnú prezentáciu pokojne aj z pohodlia domova. Spoločnosť Webnode nedávno predstavila svojho nového výkonného riaditeľa (CEO) Josefa Hosa.

Ako sa vám darí udržiavať sa medzi poprednými tvorcami webových stránok?

Našou charakteristikou je jednoduchosť, ktorá nás odlišuje od konkurencie. Na vytvorenie webu alebo e-shopu na Webnode stačí naozaj krátky čas, napríklad 15 minút, nemusíte mať žiadne technické schopnosti a získate moderný responzívny web alebo e-shop. Ďalej nás odlišuje aj znalosť lokálneho prostredia, jazyka, špecifík. V našom zákazníckom oddelení pracujú ľudia de facto zo všetkých krajín, kde pôsobíme, a preto poskytujú našim zákazníkom podporu v službách na akú sú zvyknutí u nich doma. Pohodlne v ich lokálnom jazyku a so znalosťou lokálneho kontextu.

Filozofiou Webnode  je, že sa snažíte jednoducho riešiť biznis za vašich zákazníkov. Ako sa menia ich požiadavky a čo uprednostňujú?

Nástupom sociálnych sietí sa trh značne zmenil. Obľuba sociálnych sieti je premenlivá a častá fluktuácia na nich môže cestu k zákazníkovi v určitej fáze uľahčiť, ale ak vyjdú sociálne média z módy, tak sa naopak komplikuje. Našim cieľom je ponúknuť ďalšie služby tak, aby u nás podnikatelia našli komplexné riešenie pre svoju „internetovú“ existenciu a komunikáciu so zákazníkmi na jednom mieste z jedného zariadenia.

Čo je pre vás ako manažéra prioritou vo firme?

Webnode je vo svojej podstate menšia firma, kde sa ľudia navzájom poznajú a majú možnosť spolu jednoducho komunikovať. Pracujú tu kolegovia z rôznych krajín, vďaka tomu je prostredie multikultúrne, zaujímavé a inšpiratívne. Mojím cieľom je udržať a rozvíjať fungujúci kolektív. Preferujem predovšetkým osobný prístup a otvorenosť, aby každý vo firme mal dostatok informácií na to, aby mohol prevziať zodpovednosť za určitý úsek práce. Vďaka pocitu zodpovednosti majú ľudia možnosť sa ďalej rozvíjať a rásť.

Aké sú plány a ciele Webnode do budúcnosti?

Neustále pracujeme na inováciách. Našim hlavným cieľom je byť predovšetkým jednoduchou všestrannou službou, ktorá umožní zákazníkom pokryť biznisovú existenciu na internete. To znamená, že chceme rozvinúť možnosti prepojenia so sociálnymi sieťami, možnosti customer care, fakturačné správy a ďalšie, ktoré budú smerovať k tomu, že celý svoj biznis si človek pohodlne obslúži z jedného mieste a z jedného zariadenia. Premýšľame aj nad novým systémom šablón a tiež wizardom pre vytvorenie webu. Cieľom je poskytnúť jednoduché riešenie, ktoré intuitívne umožní zákazníkovi vytvoriť profesionálnu prezentáciu. Plánujeme vylepšenie affiliate platformy a chceme investovať aj do e-commerce oblasti.

Deň otvoreného kódu bude 13. júna 2019 na adrese spoločnosti Webnode, Hlinky 70, Brno od 17 hodiny. Záujemcovia sa môžu registrovať na, www.nelamsihlavu.cz. kde tiež nájdu ďalšie informácie k akcii a spoločnosti Webnode.



  • Tlačiť

Tagy PR články