Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Yeme otvorí druhý obchod koncom marca, na veľkú expanziu nemyslí

17.03.2017 | Marek Legéň | © 2017 News and Media Holding

Osobitý bratislavský supermarket Yeme sa rok po vstupe na trh rozrastá o novú predajňu. Druhú prevádzku otvorí predposledný marcový deň v lokalite Horského parku. Pôjde o menší formát predajne určenej najmä na nákup čerstvých potravín pre ľudí zo susedstva i širšieho okolia.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 2

Prevádzka na Búdkovej ceste nazvaná „Malé Chutné Yeme“ disponuje 250 metrami štvorcovými predajnej plochy. Je to približne štvrtina z pilotnej prevádzky Yeme, ktorá sa nachádza v areáli bývalej Ikey na mieste niekdajšieho Freshmarketu vedľa klientského centra. Bude ponúkať kávu s kaviarničkou, čerstvé pečivo priamo na mieste a tiež obslužné pulty na čerstvé mäso, ryby a lahôdky.

Neprehliadnite

„Veríme, že sa nám podarí vytvoriť príjemné prostredie, či už pre rodinný nákup, alebo pre kúpu raňajok a desiat po ceste do školy,“ hovorí pre TREND.sk majiteľ a šéf Yeme Peter Varmuža.

V ponuke predajne sa objaví 3 500 tovarových položiek, najmä od menších slovenských producentov. Počíta sa v nej s takmer tromi desiatkami zamestnancov. Zákazníci budú mať k dispozícii štrnásť parkovacích miest a päť pokladníc, z toho dve samoobslužné.

Tretí obchod na jeseň

Novou predajňou v Horskom parku Yeme tento rok nepovie posledné slovo, čo sa týka otvárania nových prevádzok. Na jeseň predpokladá zriadenie tretieho obchodu, Yeme City, v komplexe Panorama City pri novej budove SND. V tejto lokalite chce osloviť najmä časovo vyťažených pracantov, o ktorých v novobudovanej lokalite v blízkosti Mlynských nív nebude núdza.

„Viem z osobnej skúsenosti z New Yorku, Londýna a Bangkoku, aké dôležité je poskytnúť ľuďom po ceste do práce kvalitnú kávu so sebou. Cez obed k počítaču alebo na lavičku v parku bagetu s pastrami, šalát s kozím syrom či domáci jogurt s granolou. Máme nápady, energiu a chuť vyhovieť takémuto náročnému životnému štýlu,“ približuje P. Varmuža.

Priestor pre slovenských farmárov

Otvorenie prvého supermarketu Yeme sa pred rokom stretlo so záujmom spotrebiteľov. Obchod sa výraznejšie orientuje na ponuku poctivých domácich potravín. Predáva ovocie, zeleninu a najmä mliečne výrobky od slovenských farmárov. Pečie vlastný chlieb a pečivo, spracováva mäso priamo v zázemí predajne.

O expanzii Yeme sa špekuluje prakticky od jeho štartu. P. Varmuža sa však do nej nehrnie. Hovorí, že jeho hlavnou ambíciou je zvyšovanie kvality. „Nenadchýna ma budovanie siete alebo veľkej firmy.“ S riadením veľkej retailovej organizácie má skúsenosti zo slovenského Tesca i Delvity. Za vznikom koncepcie Yeme stoja bývalí zamestnanci väčších maloobchodných reťazcov, predovšetkým slovenského Tesca.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 2

Tagy Bratislava, maloobchod, potraviny, Yeme