Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Zjazdovkám pod hlavičkou TMR sa darilo horšie

19.09.2014, 11:45 | ČTK

Slovenskej spoločnosti Tatry Mountain Resorts (TMR) za tri štvrťroky finančného roka medziročne klesol zisk pred zdanením, úrokmi a odpismi (EBITDA) o 3,6 percenta na 14,13 milióna eur. Výnosy firmy, ktorá je významným hráčom v cestovnom ruchu, v období od vlaňajšieho novembra do konca tohtoročného júla ostali na úrovni 43,2 milióna eur.

  • Tlačiť
  • 1

„Výsledky pokladám za úspech v porovnaní s minulým rekordným rokom a s ohľadom na extrémne miernu zimnú sezónu a relatívne nepriaznivé počasie počas leta,“ komentoval hospodársky výsledky predseda predstavenstva TMR Bohuš Hlavatý. V samotnom treťom štvrťroku TMR zvýšila prevádzkový zisk medziročne o viac ako pätinu na 3,06 milióna eur.

Návštevnosť horských stredísk v správe TMR za deväť mesiacov do konca júla dosiahla takmer 1,16 milióna ľudí, čo medziročne predstavuje pokles o 6,6 percenta. Zhruba rovnaký úbytok klientov zaznamenal tiež aquapark Tatralandia, ktorý TMR prevádzkuje.

Slovenská spoločnosť v uplynulých rokoch masívne investovala do modernizácie lyžiarskych stredísk vo Vysokých a Nízkych Tatrách a tiež sa podieľa na prevádzke najväčšieho českého strediska Špindlerův Mlýn

  • Tlačiť
  • 1

Tagy J&T, lyžiarske stredisko, lyžovačka, TMR