Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

ZSSK otvorila v Bratislave nové zákaznícke centrum. Pozrite sa, ako vyzerá

05.03.2019, 15:00 | TASR

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) otvorila v utorok nové zákaznícke centrum v zrekonštruovanom podchode na Trnavskom mýte v Bratislave. Informoval o tom hovorca spoločnosti Tomáš Kováč.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy

ZSSK

Zákaznícke centrum podľa hovorcu ponúka predaj cestovných dokladov, pomoc s plánovaním cesty i s výberom vhodného spojenia, informácie o zľavách, cestovné poistenie na počkanie, cestovné poriadky, pohľadnice, ale aj iné doplnkové služby. Prostredníctvom novej prevádzky chce dopravca osloviť čo najviac zákazníkov.

Neprehliadnite

„Podchod na Trnavskom mýte patrí k najfrekventovanejším miestam v Bratislave a denne ním prejde okolo 30-tisíc ľudí. Cestujúcim chceme byť takpovediac po ruke, aj preto sme sa rozhodli otvoriť zákaznícke centrum práve v týchto atraktívnych priestoroch,“ zdôvodnil Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK.

ZSSK prevádzkuje v Bratislave tri zákaznícke centrá. Okrem Trnavského mýta ho cestujúci nájdu na Hlavnej stanici a na Hodžovom námestí.

Zdroj: ZSSK

  • Tlačiť
  • 1

Tagy ZSSK