Viac strojov a menej práce. Automatizácia výroby môže v Ázii vykorisťovať ľudí

Číslo dňa: aj za jedným číslom sa môže skrývať veľký príbeh

Zamestnanci britských supermarketov otvárali vajíčka. Hľadali výhru

Zamestnanci britských supermarketov otvárali vajíčka. Hľadali výhru

9. január 2017 - Britský výrobca cukroviniek Cadbury pred niekoľkými dňami oznámil, že medzi svoje vajíčka z mliečnej čokolády ukryl limitovanú edíciu 371 vajec z bielej čokolády. Tie navonok vyzerajú rovnako ako bežné čokoládové vajíčka, ale vo vnútri sa nachádzajú poukazy v hodnote sto, tisíc a 2-tisíc libier.

Najvyššia cena sa mala nachádzať v obchodnej sieti Co-op. V Británii sa tak objavili desiatky prípadov, kedy boli čokoládové vajíčka otvorené a znova zabalené. Denník The Independent tvrdí, že vidinou výhry sa nechali zlákať predovšetkým zamestnanci obchodov. Prípady znova zabalených vajíčok boli evidované nielen v obchodoch Co-op, ale aj v Tescu. Výrobca vajíčok ani supermarkety sa k problému nechceli vyjadriť.

Zdroj: Cadbury