Viac strojov a menej práce. Automatizácia výroby môže v Ázii vykorisťovať ľudí

Číslo dňa: aj za jedným číslom sa môže skrývať veľký príbeh

McDonald's predáva limitovanú kolekciu oblečenia v štýle Big Macu

McDonald's predáva limitovanú kolekciu oblečenia v štýle Big Macu

7. jún 2017 - Tričko alebo obal na telefón s Big Macom sú súčasťou novej kolekcie, ktorú vytvorila sieť fast foodov McDonald's v spolupráci s japonskou módnou značkou Beams. Ponuka módneho menu je limitovaná a určená predovšetkým pre ázijský trh.

Reštauračný gigant sa vo svete preslávil predovšetkým burgerom Big Mac. A práve ten sa z tácok presúva na tričká, šiltovky, tašky, kabelky či obaly smartfónov iPhone. Dizajn výrobkov má na svedomí japonská módna značka Beams, ktorá sa zameriava na ležérnu street módu pre mladých. Vytvorila tak limitovanú edíciu, ktorú tvorí 300 kusov z každej položky. Jedna stojí približne 35 dolárov (3 900 jenov).

Ikonický hamburger sa neobjavuje ako súčasť McDonald's kolekcie prvýkrát. Už pred dvoma rokmi vypustila značka špeciálne oblečenie, kde bol Big Mac vyobrazený na pršiplášti, gumákoch, legínach či oblečení pre psov.

Zdroj: Rakuten