Kráľ kontroverznej reklamy Benetton oslavuje. Pozrite si to najlepšie z jeho kampaní

O tom, ako zarobiť peniaze, začal vraj Talian Luciano Benetton premýšľať už v desiatich rokoch, krátko po skončení vojny. Postupom času sa z podnikavého tínedžera, ktorý na bicykli obchádzal obchodníkov a ponúkal im pletené svetre svojej sestry, stal brilantný marketingový stratég. L. Benetton svojou usilovnosťou, odvahou i netradičnými nápadmi, ktoré búrajú akékoľvek spoločenské tabu, vybudoval odevné impérium. Bohémsky vyzerajúci Talian slávi 80 rokov.

Mier v Tibete

Mier v Tibete

V kampani z roku 2008 sa tibetský mních modlí s čínskym vojakom. Luciano Benetton povedal, že v tej dobe to bol pokus, „aby prispeli malou troškou k dialógu a zvýraznili spojenie medzi tibetským a čínskym ľudom“.